Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A50 |
Capacidade para comprender e aplicar os principios da avaliación de riscos e aplicalos correctamente na elaboración e execución de plans de actuación. |
A51 |
Capacidade para comprender e aplicar os principios e as técnicas de xestión da calidade e da innovación tecnolóxica nas organizacións. |
B1 |
Capacidade de resolución de problemas |
B2 |
Traballo en equipo |
B3 |
Capacidade de análise e síntese |
B4 |
Capacidade para organizar e planificar |
B7 |
Preocupación pola calidade |
B8 |
Capacidade de traballar nun equipo interdisciplinar |
B9 |
Capacidade para xerar novas ideas (creatividade) |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Coñecer algunhas técnicas cualitativas e cuantitativas de planificación de proxectos e estar capacitado para aplicalas. Iso contribuirá a desenvolver unha actitude de busca de calidade e innovación tecnolóxica e a posuír ferramentas matemáticas axeitadas para a avaliación de riscos. |
A50 A51
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9
|
C1 C2 C4 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introdución á xestión de proxectos. |
Proxectos, ciclo de vida dun proxecto, plan de proxecto. |
2. Programación matemática e planificación de proxectos. |
Introdución á programación matemática, exemplos de usos da programación matemática en selección de proxectos, xestión de tempos, financiamento e xestión de equipos de traballo. |
3. Xestión de tempos con CPM. |
Construción do grafo, tempos early e last, folgura e calendario. |
4. Xestión de custos con MCE. |
Aceleración dun proxecto a custo mínimo, o método MCE, o MCE e a programación lineal. |
5. Simulación estocástica e xestión de riscos. |
Introdución á xestión de riscos, números pseudo-aleatorios, simulación de variables aleatorias continuas, simulación estocástica e planificación de proxectos. |
6. Teoría de xogos e planificación de proxectos. |
Competencia e recursos humanos, o equilibrio de Nash en xogos en forma estratéxica, exemplos. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
22.5 |
45 |
67.5 |
Solución de problemas |
7 |
25.5 |
32.5 |
Prácticas de laboratorio |
7.5 |
15 |
22.5 |
Traballos tutelados |
8 |
15 |
23 |
Proba obxectiva |
0 |
3 |
3 |
|
Atención personalizada |
1.5 |
0 |
1.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases nas que se desenvolverá o programa da materia. |
Solución de problemas |
Formulación e resolución de exercicios relativos ao programa da materia. |
Prácticas de laboratorio |
Prácticas relativas ao programa da materia. |
Traballos tutelados |
Traballos tutelados en relación ao programa da materia. |
Proba obxectiva |
Exame de exercicios e cuestións teóricas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Atención aos alumnos para resolver as dúbidas que lles poidan xurdir. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
Valoraranse os traballos tutelados realizados. |
30 |
Proba obxectiva |
Exame de exercicios e cuestións teóricas. |
40 |
Prácticas de laboratorio |
Valoraranse as prácticas realizadas. |
30 |
|
Observacións avaliación |
Os alumnos que teñen a matrícula a tempo parcial recibirán un tratamento diferenciado en función da súa dispoñibilidade. En xeral, para a súa avaliación teranse en conta as prácticas de laboratorio e traballos tutelados (50% do peso na cualificación) e a proba obxectiva (50% do peso na cualificación).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
T. Klastorin (2005). Gestión de proyectos. Alfaomega Grupo Editor
F.S. Hillier, G.J. Lieberman (2010). Introduction to Operations Research. McGraw-Hill
Project Management Institute (2013). PMBOK Guide. PMI, Inc. |
|
Bibliografía complementaria
|
R. Cao (2002). Introducción a la simulación y a la teoría de colas. Netbiblo
B. Casas Méndez, M.G. Fiestras Janeiro, I. García Jurado, J. González Díaz (2012). Introducción a la teoría de juegos. USC editora |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Xestión de Proxectos/614G01021 |
|
|