Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A9 |
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión. |
A10 |
Manter a seguridade e protección do buque, a tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade, a nivel de xestión. |
A16 |
Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión. |
A17 |
Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B11 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Conocer las funciones y reponsabilidades en el entorno marítimo |
AM9 AM10 AM16 AM17
|
BM1 BM2 BM3 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11
|
CM1 CM2 CM4 CM6
|
Conocer las formas de explotación del buque y seguros. |
AM9 AM10 AM16 AM17
|
BM1 BM2 BM3 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11
|
CM1 CM2 CM4 CM6
|
Conocer las implicaciones que exige el cumplimiento de los diversos sistemas de gestión. |
AM9 AM10 AM16 AM17
|
BM1 BM2 BM3 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11
|
CM1 CM2 CM4 CM6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Gestión empresarial marítima. |
1.- Sistemas de gestión. Calidad, medio ambiente, seguridad y salud laboral.
2.- Negocio naviero. funciones y resposabilidades del armador, naviero, porteador, gestor y operador. Organización y administración de la empresa naviera.
3.- Expltación del buque. Contratos de explotación del buque y transporte marítimo.
4.- Seguro marítimo.
5.- Gestión de personal. Convenio STCW.
6.- Gestión de protección del buque e instalaciones portuarias. (PBIP)
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
3 |
0 |
3 |
Traballos tutelados |
3 |
18 |
21 |
Estudo de casos |
6 |
18 |
24 |
Sesión maxistral |
5 |
15 |
20 |
Análise de fontes documentais |
1 |
2 |
3 |
|
Atención personalizada |
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Se realizarán pruebas escritas que constarán de cuestiones teóricas y prácticas |
Traballos tutelados |
Se propondrá la realización de trabajos de resolución de casos y procesos reales, realizando el consiguiente seguimiento. |
Estudo de casos |
Propuesta de casos prácticos, resolución y crítica |
Sesión maxistral |
Se realizará la explicación detallada de los contenidos de la materia. El alumno contará con material bibliográfico del tema a tratar en cada sesión magistral. Se fomentará la participación del alumno en clase, a través de comentarios que tratan de relacionar los contenidos teóricos con la experiencia real. |
Análise de fontes documentais |
Se llevará a cabo un análisis y selección de las fuentes de documentación más actualizadas, con ayuda de nuevas tecnologías, para alcanzar los objetivos planteados. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Análise de fontes documentais |
Proba obxectiva |
Traballos tutelados |
Estudo de casos |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
ANÁLISIS DE FUENTES DOCUMENTALES. Se realizará una atención personalizada sobre la selección de las fuentes bibliográficas y las publicaciones especializadas.
ESTUDIO DE CASOS. Se escogerán para su análisis preferentemente casos de los que se tenga documentación de explotación ineficiente, haciendo un seguimento del desarrollo de los mismos de forma individualizada.
PRUEBA OBJETIVA. Se realizarán pruebas escritas que constarán de cuestiones teóricas y prácticas.
TRABAJOS TUTELADOS. Atención en despacho o en aula para la resolución de trabajos de análisis e investigación.
Resolución de las dificultades en el trabajo.
SESIÓN MAGISTRAL. Se realizará la explicación detallada de los contenidos de la materia. El alumno contará con material bibliográfico del tema a tratar en cada sesión magistral. Se fomentará la participación del alumno en clase, a través de comentarios que tratan de relacionar los contenidos teóricos con la experiencia real.
ATENCIÓN PERSONALIZADA. Se realizarán en horarios de tutorias establecido a comienzo del curso y expusto en el tablón del despacho. Es ta atención personalizada es indispensable por sel el trabajo realizado por el alumno eminentemente orientado a la investigación.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Análise de fontes documentais |
Se llevará a cabo un análisis y selección de las fuentes de documentación más actualizadas, con ayuda de nuevas tecnologías, para alcanzar los objetivos planteados. |
10 |
Proba obxectiva |
Resolución propuestas teóricas y prácticas. |
50 |
Traballos tutelados |
Presentación en tiempo y forma de los trabajos propuestoa |
20 |
Estudo de casos |
Propuesta de casos prácticos, análisis, resolución, validación, y crítica. |
15 |
Sesión maxistral |
Con la sistencia participativa a las clases expositivas. |
5 |
|
Observacións avaliación |
Competencias que
se avalían con cada metodoloxía: - Proba obxectiva: A9, A10, A16, A17, B1, B2, B3, B7, B10, B11, C1, C6 - Traballos tutelados: A9, A10, A16, A17, B1, B2, B3, B5, B6, C1, C2, C4, B7, B10, B11, C1, C6 - Estudo de casos: A9, A10, A16, A17, B1, B2, B3, B5, B6, C1, C2, C4, B7, B10, B11, C1, C6 - Sesión maxistral: B1, B2, B3, B6, C1, C2, C4 - Análise de fontes documentais: B1, B2, B3, B5, B6, B7, B10, B11, C1, C2, C4, C6,
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Juan Antonio Cañas Madueño. 2009. Economía de la empresa: Teoría y Práctica. Sección de publicaciones Universidad de Córdoba. ISBN 978-84-7801-975-5.
María Luz martín Peña. 2003. Dirección de la Producción. Madrid. Pearson. Prentice hall. ISBN 84-205-4023-4 |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Por ser una materia optativa de Master, lo que implica haber cursado el Grado;no se requiere ningún requisito previo adicional. |
|