Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A2 |
Detectar e definir a causa dos defectos de funcionamento das máquinas e reparalas, a nivel de xestión. |
A8 |
Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión. |
A9 |
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión. |
A16 |
Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión. |
A19 |
Regular, controlar, diagnosticar e supervisar sistemas, procesos e máquinas para a toma de decisións en condución e operación. |
A20 |
Capacidade para desenrolar tarefas de análise e síntese de problemas teórico-prácticos en base a conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B11 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Subject competencies (Learning outcomes) |
Study programme competences |
Coñecementos dos procesos básicos da combustión, que son claves para a correcta xestión de equipos de propulsión e servizos auxiliares.
|
AC2 AC8 AC16
|
BC1 BC2 BC3 BC5
|
CC1 CC2 CC4
|
Ser capaces de evaluar a operación de equipos de combustión, responder aos avances tecnolóxicos neste campo e aportar solucións nun ámbito tan multidisciplinar como o da Inxeñaría Mariña. |
AC9 AC19 AC20
|
BC4 BC6 BC7 BC10 BC11
|
CC6 CC7 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Combustión. |
1. Introducción a la combustión
2. Clasificación de los procesos de combustión. Planteamiento general del problema.
3. Estequiometría de la combustión de combustibles sólidos, líquidos y gaseosos.
4. Composición de los gases contaminantes. Carga contaminante.
5. Modos de combustión. Premezcla, difusión.
6. Atomización y combustión de gotas.
7. Formación de emisiones contaminantes. |
Planning |
Methodologies / tests |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Document analysis |
1 |
1 |
2 |
Case study |
5 |
15 |
20 |
Objective test |
3 |
0 |
3 |
Problem solving |
6 |
18 |
24 |
Supervised projects |
1 |
7 |
8 |
Guest lecture / keynote speech |
7 |
7 |
14 |
|
Personalized attention |
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Document analysis |
Se llevará a cabo un análisis y selección de las fuentes de documentación más actualizadas, con ayuda de nuevas tecnologías, para alcanzar los objetivos planteados. |
Case study |
Propuesta de casos prácticos, resolución y crítica. |
Objective test |
Se realizarán pruebas escritas que constarán de cuestionesteóricas y prácticas. |
Problem solving |
Resolver los problemas en cuanto al diseño y comportamiento real. |
Supervised projects |
Se propondrá la realización de trabajos para la resolución de casos de procesos reales, realizando en consiguiente seguimiento. |
Guest lecture / keynote speech |
Se realizará la explicación detallada de los contenidos de la materia. El alumno contará con material bibliográfico del tema a tratar en cada sesión magistral. Se fomentará la participación del alumno en clase, a través de comentarios que tratan de relacionar los contenidos teóricos con la experiencia real. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Document analysis |
Case study |
Objective test |
Problem solving |
Supervised projects |
|
Description |
ANÁLISIS DE FUENTES DOCUMENTALES. Se realizará una atención personalizada sobre la selección de las fuentes bibliográficas y las publicaciones especializadas.
ESTUDIO DE CASOS. Se escogerán para su análisis preferentemente casos de los que se tenga documentación de explotación ineficiente, haciendo un seguimento del desarrollo de los mismos de forma individualizada.
PRUEBA OBJETIVA. Se realizarán pruebas escritas que constarán de cuestiones teóricas y prácticas.
SOLUCIÓN DE PROBLEMAS. Los problemas propuestos serán resueltos por el alumno, realizándose un seguimiento permanente.
TRABAJOS TUTELADOS. Atención en despacho o en aula para la resolución de trabajos de análisis e investigación.
Resolución de las dificultades en el trabajo.
SESIÓN MAGISTRAL. Se realizará la explicación detallada de los contenidos de la materia. El alumno contará con material bibliográfico del tema a tratar en cada sesión magistral. Se fomentará la participación del alumno en clase, a través de comentarios que tratan de relacionar los contenidos teóricos con la experiencia real.
ATENCIÓN PERSONALIZADA. Se realizarán en horarios de tutorias establecido a comienzo del curso y expusto en el tablón del despacho. Es ta atención personalizada es indispensable por sel el trabajo realizado por el alumno eminentemente orientado a la investigación.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
Con la asistencia participativa a las clases expositivas |
5 |
Document analysis |
Se llevará a cabo un análisis y selección de las fuentes de documentación más actualizadas, con ayuda de nuevas tecnologías, para alcanzar los objetivos planteados. |
5 |
Case study |
Propuesta de casos prácticos, análisis, resolución, validación y crítica. |
10 |
Objective test |
Resolución de propuestas teóricas y prácticas |
50 |
Problem solving |
Resolver los problemas en cuanto al diseño y comportamiento real |
10 |
Supervised projects |
Presentación en tiempo y forma de los trabajos propuestos |
20 |
|
Assessment comments |
Los criterios de evaluación contemplados en los cuadros A-III/1
y A-III/2 del Código STCW y sus enmiendas relacionados con esta materia se
tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar su evaluación.
|
Sources of information |
Basic
|
Ernest J. Henley (2002). Cálculo de Balances de Materia y Energía . Barcelona: Edit. Reverté. S.A.
Manuel Marquez (2005). Combustión y Quemadores. España. Marcombo
David M. Himmelblau (2002). Principios básicos y cálculos en ingeniería química. México. Pearson Educación
Sánchez Naranjo, Consuelo (2008). Teoría de la combustión. UNED |
|
Complementary
|
TURNS, S. R. (2000). An Introduction to Combustions: Concepts and Applications. Ed. McGraw-Hill
D. B. Spalding (1979). Combustion and Mass Transfer. Pergamon
M. J. Moran; H. N. Shapiro (1999). Fundamentos de termodinámica técnica. Barcelona. Ed. Reverte, S.A
Yunus A. Çengel; Michael A. Boles (2002). Termodinámica. México. McGraw-Hill
J. L. Gómez Ribelles (2002). Termodinámica técnica. Valencia. UPV |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Por ser una materia optativa de Master, lo que implica haber cursado el Grado, no se requiere ningún requisito previo adicional. |
|