Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A20 |
Capacidade para desenrolar tarefas de análise e síntese de problemas teórico-prácticos en base a conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
A22 |
Capacidade para desenrolar métodos e procedementos para gañar competitividade na industria marítima. |
A24 |
Capacidade para detectar necesidades de mellora e innovar sistemas enerxéticos buscando alternativas viables aos sistemas convencionais e implementar cos métodos, técnicas e tecnoloxías emerxentes máis eficientes para o apoio, asistencia e supervisión da Enxeñaría Mariña. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B11 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Conocer la configuración, operación, parámetros de funcionamiento,
interpretación de los mismos, cálculo, mantenimiento, optimización y
reparación de todo tipo de intercambiadores de calor
Gestionar problemas y describir el comportamiento y evolución
intercambiadores mediante herramientas físico-matemáticas.
Conocer la terminología de los elementos que componen estos equipos.
Elaborar una memoria/informe de modo riguroso y sistemático. |
AM20 AM22 AM24
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11
|
CM1 CM2 CM4 CM6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Hidrodinámica y propulsores. |
1.-Dimensionado y optimización de carenas
3.-Proyecto de propulsores por series sistemáticas.
3.-Configuración de estela
4.-Cavitación, ruido y vibraciones.
5.-Resistencia al avance. Apéndices.
6.-Interacción hélice-carena.
7.-Estimación de la potencia propulsora.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
14 |
14 |
28 |
Solución de problemas |
7 |
14 |
21 |
Traballos tutelados |
7 |
7 |
14 |
Proba obxectiva |
2 |
6 |
8 |
|
Atención personalizada |
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Realizarase a explicación detallada dos contidos da materia e que se distribúen en temas. O alumno contará en todo momento cunha copia mecanografiada do tema a tratar en cada sesión maxistral. Foméntase a participación en clase, a través de comentarios que relacionan os contidos teóricos con experiencias da vida real. |
Solución de problemas |
Resolveranse exercicios propostos, permitindo a aplicación dos modelos matemáticos máis axeitados a cada caso, incluíndo manexo de software, aplicación das hipóteses máis axeitadas, relación cos contidos teóricos desenvolvidos nas sesións maxistrais e vinculación co exercicio profesional |
Traballos tutelados |
Resolución de problemas de maiores esixencias que os resoltos en clase ou de temas de especial relevancia. |
Proba obxectiva |
Valórase o grao de coñecemento adquirido sobre a materia en cuestión, tendo en consideración tanto a parte teórica como de problemas |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Trátase de orientar ao alumno naquelas cuestións relativas á materia impartida e que resulten de especial dificultade para a súa comprensión. Tamén se inclúen as correspondentes revisións de exames. As canles de información e contacto serán a Facultade Virtual e as tutorías individualizadas que se desenvolven durante a semana. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A asistencia ás sesións presenciais computará dentro da nota final.
Competencias avaliadas: B1, B2, B3, B4, B5, B6, B7, B10, B11, C1, C2, C4, C6 |
10 |
Solución de problemas |
Resolución de problemas, se é posible, con software.
Competencias avaliadas: A20; A22; A24; B2; B4; B5; B7; B11 |
10 |
Proba obxectiva |
Avaliación de coñecementos e comprensión dos contidos
básicos da materia, considerando as habilidades e destrezas do alumno, as súas estratexias e formulacións na resolución de problemas.
Valorarase expresamente o grao de evolución do alumno e a súa capacidade para analizar, axuizar e resolver problemas puntuais, requiríndose unha formación teóricopráctica
equilibrada.
Cada proba parcial (como mínimo dous parciais) achegará un 35% e a proba obxectiva global (nota media
de ambas) reportará un 70% do total da avaliación da materia.
Competencias avaliadas: A20; A22; A24; B1; B2; B3; B4; B5; B6; B7; B10; B11; C1; C2; C4; C6 |
70 |
Traballos tutelados |
Presentación e defensa dos traballos realizados. Valorarase estrutura, pulcritude, método expositivo e orixinalidade.
Competencias avaliadas: A20; A22; A24; B2; B3; B4; B5; B6; B7; B10; B11; C1;C6 |
10 |
|
Observacións avaliación |
Formularase un exame final para aqueles alumnos que non participen da avaliación continua da materia ao longo do curso (o seu cumprimento requirirá un mínimo de 80% de asistencias e ter entregado un 85% dos traballos propostos ao grupo ou individualmente).Permite avaliar e comprobar os resultados esperados en canto ao contido global da materia e verificar o grao de alcance dos obxectivos propostos. O exame final global, como avaliación única, consistirá nunha proba composta de 2 partes: a) teórica (50%); b) práctica (50%); con valoración independente, na que será necesario obter un mínimo de 3 puntos en cada parte para os efectos de media.
Los criterios de evaluación contemplados en el cuadro A-III/2;del Código STCW y sus enmiendas, relacionados con esta materia, se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar su evaluación.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Rawson and Tupper (2001). Basic Ship Theory. Oxford. Butterworth-Heinemann
John Carlton (2007). Marine Propellers and Propulsion. Butterworth-Heinemann
Volker Bertram (2011). Practical Ship Hydrodynamics. Butterworth-Heinemann; 2 edition |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|