Datos Identificativos 2014/15
Asignatura (*) Inglés Aplicado Código 631G01502
Titulación
Grao en Enxeñaría Náutica e Transporte Marítimo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Navegación e da Terra
Coordinación
Campa Portela, Rosa Mary de la
Correo electrónico
rosa.mary.campa@udc.es
Profesorado
Campa Portela, Rosa Mary de la
Río Romero, Joaquin Del
Correo electrónico
rosa.mary.campa@udc.es
joaquin.del.rio@udc.es
Web
Descrición xeral Comunicaciones internas e externas en Inglés
Xestión de recursos na ponte de mando en inglés
Xestión da documentación do buque e da carga así como preparación de cartas de protesta, informes en Ingles etc.
Avaliación / informes da tripulación
Relacións interculturais

Competencias do título
Código Competencias da titulación

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C3
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo B4

Contidos
Temas Subtemas
1.- UNIT 1: SHIP TO SHORE COMMUNICATIONS 1. VTS routine communications.
2. VTS distress, urgency and safety communications.
3. Port State Control
4.- Coast Guard.
UNIT 2: SHIP TO SHIP COMMUNICATIONS 2.1. ship to ship routine communications
2.2. ship to ship distress, urgency and safety communications
UNIT 3: INTERNAL COMMUNICATIONS 3.1. Watch relief
3.2. voyage planning
3.3. Mooring and anchoring
3.4. Pilot on board
3.5. Crisis management
3.6. Safety and management meetings report
UNIT 4: PORT OPERATIONS 4.1. Vessel types
4.2. Cargo documents
4.3. Cargo handling
4.4. Port Management
UNIT 5: PSC- VETTING 5.1. Ship certificates
5.2. Port State Control
5.3. Vetting process
UNIT 6: DRY DOCK AND REPAIR 6.1. Dry dock
6.2. Repair list
UNIT 7: INTERCULTURAL COMMUNICATIONS 7.1.Non- verbal communication
7.2. Cultural background
7.3. Leadership and group decision making

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral 17 17 34
Simulación 15 0 15
Prácticas a través de TIC 5 10 15
Portafolios do alumno 1 15 16
Traballos tutelados 3 30 33
Xogo de rol (role playing) 19 0 19
Proba obxectiva 2 10 12
 
Atención personalizada 6 0 6
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Clases expositivas sobre a terminoloxía propia das comunicacions buque-buque, buque-terra, manexo da carga, inspeccions, etc.
Simulación práctica de conversacions mantidas en diferentes situacions do traballo a bordo, tales coma maniobras, cambio de guardia, etc., realizadas en ambientes simulados
Prácticas a través de TIC Traballo práctico sobre vocabulario das comunicacions no ámbito marítimo
Portafolios do alumno Traballo sobre a terminoloxía propia das comunicacions no ámbito marítimo
Traballos tutelados Redacción e exposición dun artículo técnico.
Xogo de rol (role playing) práctica de conversacions e xestion de documentación realcionada co exercicio da profesion realizada na aula
Proba obxectiva Os alumnos que asistan polo menos ao 80% das clases presenciais e fagan polo menos o 80% dos traballos requeridos poderán ser evaluados de forma continua
Os alumnos que non cumplan o requisito de asistencia mínima do 80% serán requeridos para a realización dun exame presencial sobre os contidos da asignatura

Atención personalizada
Metodoloxías
Prácticas a través de TIC
Traballos tutelados
Portafolios do alumno
Descrición
A realización das tarefas propstas polo profesor fora da aula e a preparación para as tafeas a realizar na aula requerirán da supervisión e guia personalizada por parte do profesor.

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Prácticas a través de TIC Faranse prácticas en el laboratorio de informática relacionadas coa terminoloxía marítima. Competencias avaliadas: A11, A19, B5, B6, B12, C2, C3 5
Simulación Asistencia e aproveitamento das clases de simulación propostas . Competencias avaliadas: A11, A15, A17, A18, A37, B4, B6, C2 20
Proba obxectiva Os alumnos que cumplan os obxetivos anteriores poderán optar pola realización dunha proba obxetiva complementaria.
Competencias avaliadas: A11, A19, C2
20
Sesión maxistral Asistencia a clases maxistrais e realización das tarefas propostas. Competencias avaliadas: B1, C2 10
Traballos tutelados Realización e exposición dun traballo proposto polo profesor. Competencias avaliadas: A10, B1, B5, B12, C2 15
Portafolios do alumno O alumno fará durante o curso unha serie de exercicios relacionados coa terminoloxía propia das comunicacions no ámbito marítimo. A entrega de estos exercicios conformará o portafolio do alumno.
Competencias avaliadas: A10, A19, B1, B12, C2, C3
10
Xogo de rol (role playing) A asistencia e aproveitamento dos exercicios de role playing, xunto coas simulacions son os pilares fundamentais desta asignatura. Competencias avaliadas: A11, A15, A17, A18, A37, B4, B6, C2 20
 
Observacións avaliación

Aqueles alumnos que non participen da evaluación continua da materia o longo do curso (asistencia o 80% de clases maxistrais) realizarán unha proba final de carácter global. Para presentarse a esta proba e obrigatoria a entrega dos exercios do portafolio e do traballo tutelado. Esta proba estará composta de catro partes con valoración independente unha proba escrita (10%), un listening (20%), unha proba de simulacion e/ou role playing (45%), a presentación e exposición oral dun traballo tutelado (25%)


Fontes de información
Bibliografía básica Blakey, Tn (2001). English for maritime studies. Longman
Logie, Vivers, Nisbet (1998). Marlins 1 English for seafarers. Marlins
OMI (2000). Model course 3.17 Maritime English. OMI

Se utilizarán además otros recursos electrónicos tales como MarEng Project o TUMSAT initiative.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías