Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
B4 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo |
|
B4
|
|
|
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- UNIT 1: SHIP TO SHORE COMMUNICATIONS |
1. VTS routine communications.
2. VTS distress, urgency and safety communications.
3. Port State Control
4.- Coast Guard.
|
UNIT 2: SHIP TO SHIP COMMUNICATIONS |
2.1. ship to ship routine communications
2.2. ship to ship distress, urgency and safety communications |
UNIT 3: INTERNAL COMMUNICATIONS |
3.1. Watch relief
3.2. voyage planning
3.3. Mooring and anchoring
3.4. Pilot on board
3.5. Crisis management
3.6. Safety and management meetings report
|
UNIT 4: PORT OPERATIONS |
4.1. Vessel types
4.2. Cargo documents
4.3. Cargo handling
4.4. Port Management |
UNIT 5: PSC- VETTING |
5.1. Ship certificates
5.2. Port State Control
5.3. Vetting process |
UNIT 6: DRY DOCK AND REPAIR |
6.1. Dry dock
6.2. Repair list |
UNIT 7: INTERCULTURAL COMMUNICATIONS |
7.1.Non- verbal communication
7.2. Cultural background
7.3. Leadership and group decision making |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
17 |
17 |
34 |
Simulación |
15 |
0 |
15 |
Prácticas a través de TIC |
5 |
10 |
15 |
Portafolios do alumno |
1 |
15 |
16 |
Traballos tutelados |
3 |
30 |
33 |
Xogo de rol (role playing) |
19 |
0 |
19 |
Proba obxectiva |
2 |
10 |
12 |
|
Atención personalizada |
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases expositivas sobre a terminoloxía propia das comunicacions buque-buque, buque-terra, manexo da carga, inspeccions, etc.
|
Simulación |
práctica de conversacions mantidas en diferentes situacions do traballo a bordo, tales coma maniobras, cambio de guardia, etc., realizadas en ambientes simulados |
Prácticas a través de TIC |
Traballo práctico sobre vocabulario das comunicacions no ámbito marítimo |
Portafolios do alumno |
Traballo sobre a terminoloxía propia das comunicacions no ámbito marítimo |
Traballos tutelados |
Redacción e exposición dun artículo técnico.
|
Xogo de rol (role playing) |
práctica de conversacions e xestion de documentación realcionada co exercicio da profesion realizada na aula |
Proba obxectiva |
Os alumnos que asistan polo menos ao 80% das clases presenciais e fagan polo menos o 80% dos traballos requeridos poderán ser evaluados de forma continua
Os alumnos que non cumplan o requisito de asistencia mínima do 80% serán requeridos para a realización dun exame presencial sobre os contidos da asignatura |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas a través de TIC |
Traballos tutelados |
Portafolios do alumno |
|
Descrición |
A realización das tarefas propstas polo profesor fora da aula e a preparación para as tafeas a realizar na aula requerirán da supervisión e guia personalizada por parte do profesor. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas a través de TIC |
Faranse prácticas en el laboratorio de informática relacionadas coa terminoloxía marítima. Competencias avaliadas: A11, A19, B5, B6, B12, C2, C3 |
5 |
Simulación |
Asistencia e aproveitamento das clases de simulación propostas . Competencias avaliadas: A11, A15, A17, A18, A37, B4, B6, C2 |
20 |
Proba obxectiva |
Os alumnos que cumplan os obxetivos anteriores poderán optar pola realización dunha proba obxetiva complementaria.
Competencias avaliadas: A11, A19, C2 |
20 |
Sesión maxistral |
Asistencia a clases maxistrais e realización das tarefas propostas. Competencias avaliadas: B1, C2 |
10 |
Traballos tutelados |
Realización e exposición dun traballo proposto polo profesor. Competencias avaliadas: A10, B1, B5, B12, C2 |
15 |
Portafolios do alumno |
O alumno fará durante o curso unha serie de exercicios relacionados coa terminoloxía propia das comunicacions no ámbito marítimo. A entrega de estos exercicios conformará o portafolio do alumno.
Competencias avaliadas: A10, A19, B1, B12, C2, C3 |
10 |
Xogo de rol (role playing) |
A asistencia e aproveitamento dos exercicios de role playing, xunto coas simulacions son os pilares fundamentais desta asignatura. Competencias avaliadas: A11, A15, A17, A18, A37, B4, B6, C2 |
20 |
|
Observacións avaliación |
Aqueles alumnos que non participen da evaluación continua da materia o longo do curso (asistencia o 80% de clases maxistrais) realizarán unha proba final de carácter global. Para presentarse a esta proba e obrigatoria a entrega dos exercios do portafolio e do traballo tutelado. Esta proba estará composta de catro partes con valoración independente unha proba escrita (10%), un listening (20%), unha proba de simulacion e/ou role playing (45%), a presentación e exposición oral dun traballo tutelado (25%)
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|