Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A35 |
Emprego do inglés escrito e falado. |
A51 |
Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da súa competencia. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B3 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaboradora. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Subject competencies (Learning outcomes) |
Study programme competences |
Traballar de forma autónoma con iniciativa |
|
B4
|
|
Traballar de forma colaboradora |
|
B5
|
|
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo |
|
B3
|
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
|
|
C7
|
Emprego do inglés escrito e falado |
A35
|
|
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
|
|
C2
|
Aprender a aprender. |
|
B1
|
|
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica |
|
B10
|
|
Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da súa competencia |
A51
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1) Grammar
2) Vocabulary
3) Reading
4) Listening
5) Speaking
6) Writing |
1)
- Auxiliary verbs
- Word order
- Present, past and perfect tenses
- Still, yet and already
- For, during and since
- Future
- Imperative
- Passive
- Have sth. done
- Conditionals
- Nouns
- Relative clauses
- Adjectives
- Comparison
|
We will analyse technical English texts related to their academic degree (marine engines, propellers, boilers…), focusing on the study of technical vocabulary (meaning, pronunciation…), as well as on English for Specific Purposes grammar structures. |
|
1) marine engines, propellers, boilers…
2) technical vocabulary
3) pronunciation
4) ESP grammar structures
|
|
Planning |
Methodologies / tests |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Directed discussion |
10 |
10 |
20 |
Diagramming |
10 |
0 |
10 |
Workbook |
10 |
20 |
30 |
Laboratory practice |
15 |
0 |
15 |
Oral presentation |
10 |
0 |
10 |
Objective test |
4 |
4 |
8 |
Summary |
10 |
0 |
10 |
Guest lecture / keynote speech |
20 |
0 |
20 |
Problem solving |
20 |
5 |
25 |
|
Personalized attention |
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Directed discussion |
Os membros do grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema que preparan de antemano, supervisados polo profesor. |
Diagramming |
Representación gráfica e simplificada por parte da profesora de determinados contidos de aprendizaxe |
Workbook |
Conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Laboratory practice |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan de xeito efectivo a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como exercicios. |
Oral presentation |
Exposición verbal a través da cal o alumnado e o profesorado interactúan dun xeito ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas |
Objective test |
Proba escrita empregada para a evaluación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. |
Summary |
Consiste nunha síntese dos principais contidos traballados. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada coa introducción dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Problem solving |
Técnica mediante a cal se resolven dúbidas concretas sobre os coñecementos que se estudaron |
Personalized attention |
Methodologies
|
Problem solving |
|
Description |
Seguimento personalizado de cada unha das fases dos traballos a realizar por parte do alumnado, tanto no referente ao seu progreso, como á resolución e aclaración das dúbidas que se lle puideran ir plantexando durante a elaboración e desenrolo dos mesmos.
Aclaración e resolución das dúbidas que podan surxir durante o desenrolo destas prácticas.
O alumno poderá individualmente facer uso do tempo adicado ás titorías para facer calquera consulta, plantexar calquera cuestión ou dúbida relacionada cos traballos ou con calquera outro aspecto relacionado coa asignatura. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Description
|
Qualification
|
Objective test |
Written test |
70 |
Workbook |
Technical English readings |
15 |
Laboratory practice |
English practice |
15 |
|
Assessment comments |
- Non se recollerán traballos unha vez finalizado o prazo de entrega, nin se
recuperarán as prácticas perdidas. - Na oportunidade de fin de cuatrimestre é necesario chegar ao 3.5 no
exame para que faga media coas outras probas realizadas ao longo do
curso. - O exame de Xullo incluirá tódalas probas realizadas ao longo
do curso e suporá o 100% da nota.
|
Sources of information |
Basic
|
THOMSON, A.J. and A.V. MARTINET (1993). A Practical English Grammar. Oxford: O.U.P.
HEWINGS, Martin (2006). Advanced Grammar in Use. Cambridge: C.U.P.
(2005). Cambridge Advanced Learner's Dictionary. Cambridge: C.U.P.
Subirá, T. (2006). Comunicaciones Marítimas en Inglés. Ediciones Omega S.A.
(2006). Diccionario Cambridge KLETT Compact Español-Inglés, English-Spanish. Cambridge:C.U.P.
(1996). Diccionario Oxford Avanzado para estudiantes de Inglés. Oxford: O.U.P.
Blakey, T.N. (1983). English for Maritime Studies. Prentice Hall
Bruce, A.E.; Aguirre, M.C. (1984). English for Seamen. The English Institute
MURPHY, Raymond (2004). English Grammar in Use (with answers). Cambridge: C.U.P.
McCarthy, M. & O’Dell, F. (1994). English Vocabulary in Use. Cambridge: C.U.P.
Taboas Vázquez, J.B. & Fernández Pérez, F. (1984). Gramática Inglesa e Inglés marítimo. Ed. J.B. Taboas
Sánchez Benedito, F. (1991). Gramática Inglesa. . Madrid: Alhambra Longman
López Pampín, A. & González Liaño, I. (2004). Inglés Marítimo. Instituto Universitario de Estudios Marítimos
Carrasco cabrera, M.J. (2011). Inglés Técnico Marítimo para Titulaciones Náuticas Profesionales y Capitán de Yate. Netbiblo S.L.
López, E., Spiegelberg, J.M. & Carrillo, F. (2008). Inglés Técnico Naval. Universidad de Cádiz
VINCE, Michael (1998). Intermediate Language Practice. Oxford: Heinemann
(1995). International Dictionary of English. Cambridge: C.U.P.
Jones, L. (2005). Making Progress to First Certificate (Self-study Student's Book). Cambridge: C.U.P.
EASTWOOD, J. (1994). Oxford Practice Grammar (with answers). Oxford: O.U.P.
SWAN, Michael (1995). Practical English Usage. Oxford: O.U.P.
(1995). Word Selector, Inglés-Español. Cambridge: C.U.P. |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|