Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Capacidade para a realización de inspeccións, medicións, valoracións, taxacións, peritacións, estudos, informes, planos de labores e certificacións nas instalacións do ámbito da súa especialidade. |
A30 |
Operar, reparar, manter, reformar, optimizar a nivel operacional as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría mariña, como motores alternativos de combustión interna e subsistemas; turbinas de vapor, caldeiras e subsistemas asociados; ciclos combinados; propulsión eléctrica e propulsión con turbinas de gas; equipos eléctricos, electrónicos, e de regulación e control do buque; as instalacións auxiliares do buque, tales como instalacións frigoríficas, sistemas de goberno, instalacións de aire acondicionado, plantas potabilizadoras, separadores de sentinas, grupos electróxenos, etc. |
A32 |
Coñecer o balance enerxético xeral, que inclúe o balance termo-eléctrico do buque, ou sistema de mantemento da carga, así como a xestión eficiente da enerxía respectando o medio. |
A39 |
Operar alternadores, xeradores e sistemas de control. |
A40 |
Operar a maquinaria principal e auxiliar e os sistemas de control correspondentes. |
A54 |
Operar, reparar, manter e optimizar a nivel operacional as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría mariña, como motores alternativos de combustión interna e subsistemas; turbinas de vapor e de gas, caldeiras e subsistemas asociados; ciclos combinados; equipos eléctricos, electrónicos, e de regulación e control; as instalacións auxiliares, tales como instalacións frigoríficas, instalacións de aire acondicionado, plantas potabilizadoras, grupos electróxenos, etc. |
A55 |
Coñecer o balance enerxético xeral, incluíndo o balance termo-eléctrico, así como a xestión eficiente da enerxía respectando o medio. |
A57 |
Utilizar as ferramentas manuais e os equipos de medida para a detección de avarías e as operacións de montaxe e mantemento. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B5 |
Traballar de forma colaboradora. |
B11 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Esta asignatura pretende capacitar al alumno para: Analizar circuitos electricos, realizar medidas eléctricas, conocer y manejar la aparamenta electrica, conocer las máquinas eléctricas, sus principios de funcionamiento y conocer las instalaciones eléctricas títpicas de los buques mercantes |
A1 A30 A32 A39 A40 A54 A55 A57
|
B2 B5 B11
|
C3 C6 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Electrotecnia |
Análisis de circuitos eléctricos
Mediciones eléctricas
Aparamenta eléctrica |
Máquinas Eléctricas |
Generadores
Motores
Transformadores
Bobinados |
Sistemas Eléctricos do Buque |
Instalaciones Eléctricas Navales
Introducción a la Propulsión Eléctrica Naval
Automatización por contactores |
Prácticas de Laboratorio |
Las procedentes sobre cada parte teórica |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
29 |
51 |
80 |
Prácticas de laboratorio |
8 |
8 |
16 |
Solución de problemas |
6 |
6 |
12 |
Prácticas a través de TIC |
6 |
6 |
12 |
Análise de fontes documentais |
6 |
6 |
12 |
Estudo de casos |
6 |
6 |
12 |
|
Atención personalizada |
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Sesión expositiva general con resolución de dudas de temas anteriores |
Prácticas de laboratorio |
Prácticas de mediciones eléctricas diversas
Montajes sobre paneles didacticos.Toma de resultados. |
Solución de problemas |
A partir de boletín de problemas propuestos por el profesor, resolución por parte del alumno, corrección y resolución en sesión de grupo grande. |
Prácticas a través de TIC |
Planteamiento de trabajos a resolver mediante la utilización de las TIC |
Análise de fontes documentais |
Búsqueda de información. Criterios. Intercambio de documentación entre el grupo. |
Estudo de casos |
Propuesta de casos prácticos que impliquen toma de decisiones acerca de posibles soluciones técnicas. Criterios de elección. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Prácticas de laboratorio |
Solución de problemas |
Prácticas a través de TIC |
Análise de fontes documentais |
|
Descrición |
Con atención orientada al afianzamiento de conceptos fundamentales
Prácticas en laboratorio con atención especial a observar la seguridad para evitar accidentes
Problemas orientados a ejercitarse en la aplicación de los conceptos teóricos anteriormente expuestos.
Aplicación de TIC para resolución de forma individual, con utilización de sofware recomendado.
A través del resultado de búsqueda de fuentes documentales, selección de la misma, y extracción de conceptos de interés. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
En el laboratorio :a partir de la elaboración del esquema eléctrico, montaje y toma de resultados mediante las oportunas mediciones. |
20 |
Solución de problemas |
Partiendo de los problemas propuestos, evaluación del proceso de resolución y de resultados |
40 |
Prácticas a través de TIC |
Comprobación del cumplimiento de objetivos planteados evaluando la correcta aplicación de los recursos. |
30 |
Análise de fontes documentais |
Evaluación del trabajo individual analizando la capacidad de extracción de conceptos en distintas fuentes |
10 |
|
Observacións avaliación |
Los porcentajes son solamente una primera aproximación.Los criterios de evaluación contemplados en los cuadros A-III/1 y A-III/2 del Código STCW y sus enmiendas relacionados con esta materia se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar la evaluación.
Con la evaluación se trata de comprobar las competencias específicas A13-A19-A20-A32-A41-A49 y las genéricas y nucleares B2-B4-B10
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Propulsión eléctrica/631G02506 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Matemáticas 1/631G02101 | Física I/631G02103 | Informática/631G02104 | Inglés/631G02105 | Matemáticas II/631G02106 | Física II/631G02108 | Matemáticas III/631G02210 |
|
Observacións |
Sería deseable un conocimiento previo de la hoja de Cálculo EXCEL |
|