Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Capacidade para a realización de inspeccións, medicións, valoracións, taxacións, peritacións, estudos, informes, planos de labores e certificacións nas instalacións do ámbito da súa especialidade. |
A18 |
Redacción e interpretación de documentación técnica. |
A25 |
Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da bordo. |
A35 |
Emprego do inglés escrito e falado. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B3 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Capacidade para a realización de inspeccións, medicións, valoracións, taxacións, peritacións, estudos, informes, planos de labores e certificacións nas instalacións do ámbito da súa especialidade |
A1
|
|
|
Redacción e interpretación de documentación técnica |
A18
|
|
|
Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da bordo. |
A25
|
|
|
Emprego do inglés escrito e falado |
A35
|
|
|
Aprender a aprender |
|
B1
|
|
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo |
|
B3
|
|
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica |
|
B10
|
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
|
|
C2
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
|
|
C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- UNIT 1: WORKING ON BOARD |
1. The shipping company. To apply for a job. Curriculum. Personal interview.
2. To go on board. Stages and requirements.
3. The harbour. Harbour activity. Harbour buildings and facilities.
|
UNIT 2: THE SHIP |
2.1: Merchant vessels: kinds and main characteristics
2.2. Shiphandling
2.3. Standard engine orders |
UNIT 3: THE CREW |
3.1: The crew in a merchant ship: manning, duties and watchkeeping.
|
UNIT 4: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING |
4.1. The engineroom layout.
4.2. Engine room tools and equipment |
UNIT 5: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING II |
5.1. Steam boilers
5.2. Steam turbines
5.3. Marine diesel engines
5.4. The fuel system
5.5. Lubrication
5.6. Cooling the engine
5.7. Auxiliary engines |
UNIT 6: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING III |
6.1. Maintenance
6.2. Engine breakdown
6.3. Changing over the watch |
UNIT 7: SHIPBOARD ELECTRICITY AND ELECTRONICS |
7.1. Current, voltage and resistance
7.2. Electrical suply
7.3. Circuits and components |
UNIT 8: SAFETY ON BOARD |
8.1. Occupational hazards prevention
8.2. Maritime casualties: fire, sinking, collision, etc.
8.3. Abandoning ship, survival, search and rescue
8.4. Medical care
|
UNIT 9: INSPECTION AND CORRESPONDENCE |
9.1. Writing and interpretation of technical reports
9.2. Interpretation of technical manuals and documents |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
19 |
19 |
38 |
Seminario |
10 |
10 |
20 |
Prácticas a través de TIC |
5 |
10 |
15 |
Portafolios do alumno |
1 |
25 |
26 |
Traballos tutelados |
3 |
30 |
33 |
Proba obxectiva |
2 |
10 |
12 |
|
Atención personalizada |
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases expositivas sobre a terminoloxía propia da sala de máquinas e o traballo realizado na mesma
Interpretación de informes, manuales e documentación técnica. |
Seminario |
Pautas para a realización de traballos técnicos. Búsqueda de bibliografía, estructuración, desenrolo, preparación e relización de exposicións orais.
Pautas para a redacciónde informes técnicos. |
Prácticas a través de TIC |
Traballo práctico sobre vocabulario técnico para o traballo na sala de máquinas. |
Portafolios do alumno |
Traballo sobre a terminoloxía propia da sala de máquinas.
|
Traballos tutelados |
Redacción e exposición dun artículo técnico.
|
Proba obxectiva |
Os alumnos que asistan cando menos ao 80% das clases presenciais e realicen cando menos o 80% dos traballos requeridos poderán ser avaliados de forma continua
Os alumnos que non cumplan o requisito de asistencia mínima do 80% serán requeridos para a realización dun exame presencial sobre os contidos da asignatura |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Portafolios do alumno |
Prácticas a través de TIC |
Seminario |
|
Descrición |
A realización das tarefas propostas polo profesor fuera da aula e a preparación para as tarefas a realizar na aula requerirán da supervisión e guia personalizada por parte do profesor. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
Os alumnos que cumplan os objetivos anteriores poderán optar pola realización dunha proba obxectiva complementaria. Competencias avaliadas: A1, A18, A25, A35, B10 |
20 |
Traballos tutelados |
Realización e exposición dun traballo proposto polo profesor. Competencias avaliadas: A1, A18, A35, B3, B10, C7 |
15 |
Portafolios do alumno |
O alumno realizará durante o curso unha serie de exercicios relacionados coa terminoloxía propia da sala de máquinas. A entrega de estos exercicios conformará o portafolio do alumno. Competencias avaliadas: A1, A18, A35, B1, C2, C3, C7 |
25 |
Prácticas a través de TIC |
Faranse prácticas no laboratorio de informática relacionadas coa terminoloxía marítima. Competencias avaliadas: A25, A35, B1, B3, C3 |
5 |
Seminario |
Asistencia e aproveitamento dos seminarios propstos.
Competencias avaliadas: A18, A25, A35, C2 |
10 |
Sesión maxistral |
A asistencia as clases maxistrais e realización de tarefas propostas e un dos pilares de esta asignatura.
Competencias avaliadas: A18, A35, B1, B10, C2 |
25 |
|
Observacións avaliación |
Aqueles alumnos que non participen da evaluación continua da materia o longo do curso (asistencia o 80% de clases maxistrais) realizarán unha proba final de carácter global. Para presentarse a esta proba e obrigatoria a entrega dos exercios do portafolio e do traballo tutelado. Esta proba estará composta de tres partes con valoración independente (o que supon a necesidade de superar cada unha das partes) proba escrita (50%), listening (25%), proba oral que consiste na presentación do traballo tutelado (25%).
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|