Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A2 |
Capacidade para a dirección, organización e operación das actividades obxecto das instalacións marítimas no ámbito da súa especialidade. |
A3 |
Capacidade para o manexo de especificacións, regulamentos e normas de obrigado cumprimento. |
A4 |
Capacidade de analizar e valorar o impacto social e ambiental das solucións técnicas, así como a prevención de riscos laborais no ámbito da súa especialidade. |
A8 |
Capacidade para realizar actividades inspectoras de acordo co establecido na normativa europea referente ao control polo estado do porto. |
A10 |
Observar os procedementos de emerxencia, no ámbito da súa especialidade. |
A11 |
Observar prácticas de seguridade no traballo, no ámbito da súa especialidade. |
A18 |
Redacción e interpretación de documentación técnica. |
A21 |
Capacidade para exercer como Oficial de Máquinas da Mariña Mercante, unha vez superados os requisitos esixidos pola Administración Marítima. |
A22 |
Capacidade para manter e reformar instalacións e reformas de equipos de cuberta, instalacións contra incendios, dispositivos e medios de salvamento e todos aqueles elementos relacionados coa seguridade da navegación, dentro do ámbito da súa especialidade, é dicir, operación e explotación. |
A24 |
Capacidade para a xestión, dirección, control, organización e planificación de industrias ou explotacións relacionadas coas actividades da enxeñaría mariña tanto en competencias referidas á calidade, medio, seguridade mariña e prevención de riscos laborais como todas as actividades relacionadas coa posta no mercado da súa produción. |
A27 |
Aplicar os protocolos de seguridade nos casos de supervivencia. |
A43 |
Prevención, control e loita contra incendios a bordo. |
A48 |
Vixiar o cumprimento das prescricións lexislativas. |
A52 |
Aplicar os protocolos de seguridade ante calquera tipo de incidencia. |
A56 |
Saber especificar os parámetros de operación dos sistemas de seguridade e os relacionados coa protección ambiental. |
A58 |
Observar o cumprimento da lexislación vixente neste ámbito. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 |
Traballar de forma colaboradora. |
B8 |
Versatilidade. |
B9 |
Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que lle doten dunha gran versatilidade para adaptarse a novas situacións. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
A2, A3, A4, A8, A10, A11, A18, A21, A22, A24, A27, A43, A48, A52, A56, A58 |
A2 A3 A4 A8 A10 A11 A18 A21 A22 A24 A27 A43 A48 A52 A56 A58
|
|
|
B2, B3, B5, B8, B9, B10 |
|
B2 B3 B5 B8 B9 B10
|
|
C3, C6, C7, C8 |
|
|
C3 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
TEMA 1 |
Introducción. Antecedentes. Organización de la documentación técnica. Fuentes de Información |
TEMA 2 |
Reglamento de inspección y certificación de buques. Ambito de aplicación. Clasificación. Inspecciones. Firma y visado de documentos. |
TEMA 3 |
Inspección y control de la construcción de un buque en el estado español |
TEMA 4 |
Normalización en el marco de la unión europea. Ambito de aplicación. |
TEMA 5 |
Certificaciones a bordo de los buques. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas de laboratorio |
30 |
0 |
30 |
Sesión maxistral |
30 |
30 |
60 |
Traballos tutelados |
5 |
15 |
20 |
Proba obxectiva |
4 |
0 |
4 |
Actividades iniciais |
2 |
0 |
2 |
|
Atención personalizada |
34 |
0 |
34 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas de laboratorio |
Los alumnos, con ayuda de distintas herramientas informáticas, elaborarán distintos documentos, que servirán como base para la realización de los trabajos tutelados. |
Sesión maxistral |
Se darán los contidos teóricos de la asignatura, que servirán como base para la realización de las prácticas y trabajos tutelados. |
Traballos tutelados |
De forma individual o de grupos reducidos, elaborarán un informe técnico con sus especificaciones.
Estos trabajos han de constituir el fundamento para la posterior realización del trabajo fin de grado.
|
Proba obxectiva |
Consistirá en un examen tipo test para los alumnos que hayan seguido la evaluación continua. |
Actividades iniciais |
Introducción y justificación de la asignatura. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
Traballos tutelados |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
De forma individual o grupos muy reducidos, se tutelará al alumno para el seguimiento de la asignatura y, fundamentalmente, se guiará para la elaboración de informes técnicos. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
Compuesto de distintas prácticas individualizadas, computarán hasta un 20% de la nota fincal. |
20 |
Traballos tutelados |
De forma individual o pequeños grupos, consistirá en la redacción de informes técnicos
Su realización será necesaria para superar la asignatura.
|
40 |
Proba obxectiva |
Examen tipo test que computará hasta un 40% de la nota. Será imprescindible la obtención de un mínimo de 3,5 puntos sobre 10 para su promedio. |
40 |
|
Observacións avaliación |
Los criterios de evaluación contemplados en los cuadros A-III/1 y A-III/2 del Código STCW y sus enmiendas relacionados con esta materia se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar la evaluación.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|