Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A11 |
Observar prácticas de seguridade no traballo, no ámbito da súa especialidade. |
A17 |
Modelizar situacións e resolver problemas con técnicas ou ferramentas físico-matemáticas. |
A18 |
Redacción e interpretación de documentación técnica. |
A39 |
Operar alternadores, xeradores e sistemas de control. |
A54 |
Operar, reparar, manter e optimizar a nivel operacional as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría mariña, como motores alternativos de combustión interna e subsistemas; turbinas de vapor e de gas, caldeiras e subsistemas asociados; ciclos combinados; equipos eléctricos, electrónicos, e de regulación e control; as instalacións auxiliares, tales como instalacións frigoríficas, instalacións de aire acondicionado, plantas potabilizadoras, grupos electróxenos, etc. |
A57 |
Utilizar as ferramentas manuais e os equipos de medida para a detección de avarías e as operacións de montaxe e mantemento. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Observar prácticas de seguridade no traballo, no ámbito da súa especialidade.Modelizar situacións e resolver problemas con técnicas ou ferramentas físico-matemáticas.Redacción e interpretación de documentación técnica.Operar alternadores, xeradores e sistemas de control.Operar, reparar, manter e optimizar a nivel operacional as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría mariña, como equipos eléctricos, electrónicos, e de regulación e control; as instalacións auxiliares, tales como grupos electróxenos, etc. Utilizar as ferramentas manuais e os equipos de medida para a detección de avarías e as operacións de montaxe e mantemento.Resolver problemas de forma efectiva. Traballar de forma autónoma con iniciativa.Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica.Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
A11 A17 A18 A39 A54 A57
|
B2 B4 B10
|
C3 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Convertidores de energía eléctrica, directos e indirectos.
Componentes electrónicos de potencia. Selección
Plantas tipo de propulsión eléctrica naval.
PODs
Justificación técnico-económica. Campos de aplicación.
Nuevos diseños.
|
- Conversión de la energía eléctrica utilizando elementos de conmutación de estado sólido.Tipos de convertidores. Pérdidas en conmutación y en conducción.Parámetros de la tensión de salida. Componentes armónicas.
- Selección de componentes de estado sólido atendiendo a la facilidad de mando, velocidad de conmutación y rango de potencias.
- Análisis de las tipos de instalaciones navales de propulsión eléctrica. Evolución. Instalaciones actuales en uso. Nuevas construcciones.
-Propulsores azimutales. Características. Análisis de los distintos tipos por su motor de accionamiento y rango de potencias.
Potencia propulsora. Estudio de las alternativas de planta propulsora. Implicaciones técnicas, económicas y operativas. Tendencias actuales en función del tipo de buque.
Desarrollos de nuevos motores propulsores.MS de flujo radial. MS de flujo radial.Superconductividad. Células de combustible |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
21 |
0 |
21 |
Mesa redonda |
5 |
0 |
5 |
Prácticas de laboratorio |
7 |
0 |
7 |
Traballos tutelados |
9 |
0 |
9 |
Proba obxectiva |
4 |
0 |
4 |
Aprendizaxe colaborativa |
25 |
0 |
25 |
Solución de problemas |
38 |
0 |
38 |
Prácticas a través de TIC |
30 |
0 |
30 |
Lecturas |
10 |
0 |
10 |
|
Atención personalizada |
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clase expositiva en grupo grande |
Mesa redonda |
Seminarios, trabajos, talleres dirigidos en grupo muy reducido |
Prácticas de laboratorio |
Prácticas de laboratorio, talleresy en ordenador |
Traballos tutelados |
Tutorías en grupos muy reducidos ó individualizadas. |
Proba obxectiva |
Evaluación |
Aprendizaxe colaborativa |
Para estudio autónomo individual ó en grupo |
Solución de problemas |
Resolución de problemas y otros trabajos, junto con seminario en grupo reducido |
Prácticas a través de TIC |
Preparación de trabajos y presentaciones. Simulaciones con Excel y programas específicos de simulación. |
Lecturas |
Lecturas para preparación de exámenes |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Mesa redonda |
Prácticas de laboratorio |
Traballos tutelados |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Aplicada a la mesa redonda, prácticas de laboratorio, trabajos tutelados y resolución de problemas |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
Se valora las observaciones sobre el tema a tratar |
5 |
Mesa redonda |
Se valoran las observaciones sobre el tema a tratar |
5 |
Prácticas de laboratorio |
Se valora la correcta realización de la práctica propuesta. |
5 |
Traballos tutelados |
Se valora el trabajo realizado por el alumno acorde con los objetivos planteados |
5 |
Proba obxectiva |
Se valora el planteamiento, la resolución y el resultado en los problemas. En las preguntas expositivas se valora la claridad y profundidad de los conceptos. |
70 |
Prácticas a través de TIC |
Se valora el método escogido para la resolución junto con la presentación de resultados |
10 |
|
Observacións avaliación |
Los porcentajes son solamente una primera aproximación. Los criterios de evaluación contemplados en los cuadros A-III/1 y A-III/2 del Código STCW y sus enmiendas relacionados con esta materia se tendrán en cuenta a la hora de diseñar y realizar la evaluación.
Con la evaluación se trata de comprobar las competencias específicas tipo A: A13-A19-A20-A32-A41-A49 y las tipo B: B2-B4-B10
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Electrotecnia. Máquinas Eléctricas e Sistemas Eléctricos do Buque/631G02306 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|