Datos Identificativos 2014/15
Asignatura (*) Contidos no ensino-aprendizaxe dunha lingua estranxeira Código 652609911
Titulación
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial Anual
Primeiro Obrigatoria 4
Idioma
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Barros Grela, Eduardo
Correo electrónico
eduardo.barros@udc.es
Profesorado
Barros Grela, Eduardo
Correo electrónico
eduardo.barros@udc.es
Web http://campusvirtual.udc.es/moodle/
Descrición xeral Estudo e avaliación dos contidos no ensino-aprendizaxe das materias de inglés no contexto da Educación Secundaria Obligatoria e Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas.

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A1 Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización.
A2 Coñecer os contidos que se cursan nos respectivos ensinos.
A3 Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas.
A4 Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares.
A5 Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Analizar a adecuación dos contidos en linguas extranxeiras (inglés). AP1
AP2
AP3
AP4
AP5
CM2
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7
CM8
Coñecer os contidos relevantes na especialidade de LEs. AP1
AP2
AP3
AP4
AP5
CM2
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7
CM8

Contidos
Temas Subtemas
Contidos da especialidade de Linguas estranxeiras. - Temas dos temarios de oposicións.
- Corrección expositiva oral e escrita.

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Discusión dirixida 3 26 29
Presentación oral 4 40 44
Proba de ensaio 1 20 21
Sesión maxistral 2 2 4
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Discusión dirixida Discusión e valoración dos temas propostos por os/as profesores/as e das presentacións do resto do alumnado.
Presentación oral Cada estudante realizará unha presentación oral sobre un dos contidos do temario da especialidade de lingua estranxeira (inglés). Os/as profesores/as explicarán previamente os aspectos a ter en conta á hora de preparala: tanto o desenvolvemento dos contidos como a mecánica da propia presentación (organización, coherencia, uso da lingua inglesa e linguaxe corporal, entre outros aspectos).
Proba de ensaio Na data oficial do exame final cada estudante desenvolverá por escrito un tema do temario de linguas estranxeiras.
Sesión maxistral Os/as profesores/as tratarán do temario da especialidade de lingua estranxeira (inglés), así como o desenvolvemento efectivo das presentacións.

Atención personalizada
Metodoloxías
Discusión dirixida
Presentación oral
Descrición
Cada estudante realizará unha presentación oral dun tema relacionado cos contidos da materia. Despois da presentación analizarase na clase o desenvolvemento e profundidade da mesma, polo que se lle dedicará tempo de clase á comprensión de cada estudante dos contidos da materia. Para a elaboración da presentación tamén contarán co apoio das profesoras fóra da aula.

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Discusión dirixida Valorarase o compromiso continuo de cada estudante coa discusión dos temas propostos por os/as profesores/as e das presentacións do resto do alumnado. 20
Presentación oral Valoraranse tanto os contidos espostos como o desenvolvemento da propia presentación (organización, coherencia, dotes expositivas, dominio da lingua inglesa e linguaxe corporal, entre outros aspectos). 50
Proba de ensaio Terase en conta tanto o desenvolvemento como a organización e estructura do tema e a calidade da lingua inglesa empregada. 30
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Council of Europe (2001). The Common European Framework of Reference for Languages . Cambridge: CUP.

Dinçay, T. (2010). A Quick Chronological Review of the ELT Methods along with their Techniques andprinciples: Choosing Eclecticism from along Language Teaching Methods. Ocak-Subal-Mart,147. Ankara University: Dil Dergisi.

Maicusi, T., Maicusi, P. & Carrillo López,M.J. (1999-200). The Error in the Second Language Acquisition. Encuentro. Revista de investigación e innovaciónen la clase de idiomas, 11, pp.168-173.

McLaughlin, B. (1987). Theories of second-language learning . London: Arnold. Mitchell, R. & Myles, F. (1998). Second language learning theories . London: Arnold.

Richards, J.C. &Rodgers, T.S. (2001). Approaches andMethods in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press.

Sánchez-Reyes, S. (2011). The Common European Framework of Reference. In House, S. (coord.), Ingles Complementos de formacióndisciplinar. Theory and Practice in English Language Teaching. Vol.9, ( pp.85-100). Barcelona: Grao

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías