Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. |
A5 |
Saber promover a adquisición de hábitos en torno á autonomía, a liberdade, a curiosidade, a observación, a experimentación, a imitación, a aceptación de normas e de límites, o xogo simbólico e heurístico. |
A40 |
Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural a través de proxectos didácticos adecuados. |
A62 |
Relacionar teoría e práctica coa realidade da aula e do centro. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B8 |
Capacidade de adaptación a situacións novidosas. |
B22 |
Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
|
A1
|
|
|
|
A5
|
|
|
|
A40
|
|
|
|
A62
|
|
|
|
|
B1
|
|
|
|
B5
|
|
|
|
B8
|
|
|
|
B22
|
|
|
|
|
C1
|
|
|
|
C4
|
|
|
|
C7
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Lecturas |
22.5 |
0 |
22.5 |
Mesa redonda |
11.5 |
0 |
11.5 |
Obradoiro |
44.75 |
0 |
44.75 |
Discusión dirixida |
22.5 |
0 |
22.5 |
|
Atención personalizada |
11.25 |
0 |
11.25 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Lecturas |
|
Mesa redonda |
|
Obradoiro |
|
Discusión dirixida |
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Lecturas |
Mesa redonda |
Discusión dirixida |
Obradoiro |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Lecturas |
|
20 |
Mesa redonda |
|
30 |
Discusión dirixida |
|
20 |
Obradoiro |
|
30 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Cañas, Jesús (2008). Didáctica de la expresión dramática. Una aproximación a la didáctica teatral en el aula.. Barcelona: Octaedro
Sánchez Montes, M.J. (2004). El cuerpo como signo. Madrid: Biblioteca Nueva
Renel, G. (2000). El lenguaje corporal. Madrid: Edaf
Alonso de Santos, José Luis (1999). Escritura dramática. Madrid: Castalia
Castronuovo, J. (2008). Lecciones de pantomima. Madrid: Fundamentos
Lázaro Cantarín, Julio (1998). Taller de teatro. Madrid: CCS
García del Toro, Antonio (2011). Teatralidad, cómo y por qué enseñar textos dramáticos . Barcelona: Graó
Boal, Augusto (2009). Teatro del oprimido. Barcelona: Alba
Svoboda, J. (1993). The secret of theatrical space. Nueva York: Applause, Theater Books |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Didáctica da expresión corporal/652G01020 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Educación psicomotriz e habilidades motrices/652G01039 |
|
Materias que continúan o temario |
Literatura infantil e a súa didáctica/652G01024 |
|
|