Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A8 |
Avaliar actividades metabólicas. |
A17 |
Analizar e interpretar o comportamento dos seres vivos. |
A27 |
Capacidade de impartir coñecementos de Bioloxía. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Ter un coñecemento actualizado sobre os mecanismos do funcionamento dos vexetais en situacións adversas |
A8 A17
|
|
|
Diseñar mediante a combinación da metodoloxía de prácticas e os fundamentos teóricos, diferentes situacions de estrés |
A27
|
B1 B3
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Concepto da Ecofisioloxía Vexetal. Fisioloxia do
estrés
Estrés hídrico
Estrés luminoso
Estrés por temperaturas
Estrés por nutrientes
Contaminación atmosférica
Cambio climático e calentamiento global
|
Estrés hídrico por encharcamiento e seca
Estrés luminoso por exceso, radiaciones UV e radiacions ionizantes
Estrés provocado por baixas e altas temperaturas
Contaminación por metais pesados
Contaminación atmosférica |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
3.5 |
130 |
133.5 |
|
Atención personalizada |
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Preguntas cortas sobre o temario da asignatura |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Os alumnos, de manera individual, se reunirán con profesor pra comentar as dudas que poidan ter sobre a materia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
Preguntas cortas
Competencias avaliadas: A8, A17, A27 |
100 |
|
Observacións avaliación |
Se considerara superada a asignatura con unha nota superior a 5
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
LECLERC, J.C. (2002). “Plant Ecophysiology”. . Science Publishers, Enfield, New Hampshire
REIGOSA , MJ., PEDROL, N., SÁNCHEZ, A. (2004). La Ecofisiología Vegetal. Una ciencia de síntesis.. Ed. Thomson
Larcher, W (2002). Physiologycal Plant Ecology. Springer Verlag
Lambers, H., Stuart, F & Pons, TL (1998). Plant Physiological Ecology. Springer Verlag
Fitter, A.H. y Hay, R.K.M. (2001). “Environmental Physiology of Plants”. Academic press
PRESS, M.C., SCHOLES, J.D. & BARKER, M.G (1999). “Physiological Plant Ecology” . Blackwell, Sci.
Jones, H.G. (1996). “Plants and Microclimate” . Cambridge University Press |
|
Bibliografía complementaria
|
NOBEL P.S. (1999). “Physicochemical and Environmental Plant Physiology” . Academic Press
VICENTE, C. y LEGAZ, M.EM. (2000). "Fisiología Vegetal Ambiental". Piramide
PUGNAIRE F.I, VALLADARES F. (eds.).” (1999). Handbook of functional plant ecology.” . Marcell Dekker, Inc. New York. .
PESSARAKLI, M. (1999). “Handbook of plant and crops stress.” . Marcell Dekker, Inc. New York. .
Prasad, M.N.V. (1997). “Plant Ecophysiology “ . John Wiley and Sons, West Sussex |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Técnicas de Experimentación en Fisioloxía Vexetal/610212503 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Fisiopatoloxía Vexetal/610212619 |
|
Materias que continúan o temario |
Fisioloxía Vexetal/610212203 |
|
|