Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A3 |
Capacidade de utilizar técnicas e instrumentos habituais na investigación biolóxica celular e molecular: que sexan capaces de manexar as técnicas e protocolos así como comprender as potenciais das mesmas, os seus usos e aplicacións |
A4 |
Capacidade de traballar de xeito seguro nos laboratorios coñecendo os manuais de operacións e as accións ante incidentes de risco |
A5 |
Capacidade de utilizar ferramentas Bioinformáticas a nivel de usuario |
A11 |
Capacidade de ter unha visión integrada dos coñecementos previamente adquiridos en relación coa Bioloxía Molecular, Celular e Xenética, cunha formulación interdisciplinar e un grao de experimentalidad moi elevado |
B1 |
Capacidade de análise e síntese de problemas biolóxicos en relación coa Bioloxía Molecular, Celular e Xenética |
B2 |
Capacidade de toma de decisións para a resolución de problemas: que sexan capaces de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos na formulación de problemas biolóxicos e a busca de solucións |
B3 |
Capacidade de xestión da información: reunir e interpretar datos, información e resultados relevantes, obter conclusións e emitir informes razoados sobre cuestións científicas e biotecnolóxicas |
B4 |
Capacidade de organización e planificación do traballo: que sexan capaces de xestionar a utilización do tempo así como os recursos dispoñibles e organizar o traballo no laboratorio |
B5 |
Correcta comunicación oral e escrita sobre temas científicos na lingua nativa e polo menos noutra lingua de difusión Internacional a través da lectura de artigos científicos e exposición de traballos |
B6 |
Capacidade de traballo en equipo: que sexan capaces de manter relacións interpersoais eficaces nun contexto de traballo interdisciplinar e internacional con respecto á diversidade cultural |
B7 |
Capacidade de progreso persoal: aprender de forma autónoma, adaptarse a novas situacións, desenvolvendo calidades como creatividade, capacidade de liderado, motivación pola excelencia e a calidade |
B8 |
Capacidade de razoamento crítico e compromiso ético coa sociedade: sensibilidade fronte aos problemas bioéticos e aos relacionados coa conservación de recursos naturais |
B9 |
Capacidade de preparación, exposición e defensa dun traballo |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
El alumno realizará un trabajo experimental integrado en un grupo de investigación o alternativamente realizará un trabajo de investigación personal, en ambos casos bajo la dirección del director/tutor asignado/s. La opción de trabajo personal deberá suponer un trabajo de investigación y/o planteamineto de un proyecto y no sólo una revisión bibliográfica. Este trabajo se presentará por escrito y se expondrá y defenderá públicamente ante un tribunal. La normativa de TFM es la aprobada por la UDC. |
AI1 AI2 AI3 AI8
|
BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI6 BI7 BI8 BI9
|
CM1 CM2 CM3 CM4 CM6 CM7 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os temas concretos dos traballos do Mestrado de cada curso académico daránse a conocer ao principio do primer cuatrimestre en función dos alumnos matriculados e da disponibilidade de profesores para dirixirlos |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
2 |
0 |
2 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
110 |
0 |
110 |
Discusión dirixida |
6 |
0 |
6 |
Presentación oral |
0 |
2 |
2 |
Análise de fontes documentais |
0 |
30 |
30 |
Lecturas |
0 |
60 |
60 |
Traballos tutelados |
0 |
90 |
90 |
|
Atención personalizada |
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Encaminadas á selección do tema/director |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Traballo de laboratorio o da realización do proxecto |
Discusión dirixida |
Análise dos datos e discusión có director/tutor de cara á elaboración das conclusións |
Presentación oral |
Exposición pública da memoria elaborada |
Análise de fontes documentais |
Procura bibliografica para definir o "estado da arte" na memoria |
Lecturas |
Incluye a lectura das fontes documentaies necesarias para comprender o estado da arte, a metodoloxía para llevar a cabo o estudo e a elaboración da discusión. |
Traballos tutelados |
Faise referencia neste apartado o traballo necesario para a elaboración da memoria do TFM coa adecuada extensión, composición, terminoloxía e formato. Tamén incluye o traballo de preparación da presentación oral. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Actividades iniciais |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Discusión dirixida |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A iniciativa do director/tutor |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
Evaluación da presentación oral e defensa do traballo presentado
O tribunal valorará ls aspectos formales da presentación, o seu contenido, o coñecemento do alumno sobre o tema presentado, a sua capacidade de relación con outros temas, a sua capacidade de resposta as obxecións, comentarios e preguntas plantexadas.
As competencias que o alumno necesita adquirir e que serán evaluadas son:
A3, A8, B2, B3, B5, B7, B8, B9, C1, C3, C4, C5, C6, C7
|
50 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Evaluación da memoria presentada
O tribunal valorará a memoria presentada
as competencias que o alumno necesita adquirir e que serán evaluadas son
A1, A2, A8, B1, B3, B5, B9, C1, C2, C3, C6, C7, C8
|
50 |
|
Observacións avaliación |
Os criterios de evaluación do traballo de Fin de Mestrado incluirán os que determine a UDC con caracter xeral para ese tipo de traballos. Con caracter particular os que acorde para o curso vixente a Comisión Académica do Mestrado e os tribunaies calificadores
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Serán específicas para cada traballo e na mayor parte buscadas polo propio alumno |
Bibliografía complementaria
|
|
Serán especificas para cada traballo |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|