Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A8 |
Coñecer as bases do deseño e funcionamento dun bioreactor. |
A11 |
Deseñar e xestionar proxectos de base biotecnolóxica. |
A28 |
Coñecer e saber aplicar as técnicas de detección e tratamento da contaminación ambiental. |
A29 |
Coñecer e saber aplicar as técnicas de biorremedación e biorecuperación de ambientes contaminados. |
A30 |
Coñecer e saber utilizar as medidas de prevención e xestión da contaminación ambiental enfocada ao control da mesma e á minimización dos seus efectos. |
B5 |
Capacidade de identificar problemas, buscar solucións e aplicalas nun contexto biotecnolóxico profesional ou de investigación. |
B8 |
Capacidade de comunicación eficazmente coa comunidade científica, profesional e académica, así como con outros sectores e medios de comunicación. |
B15 |
Sensibilización cara á calidade, o respecto medioambiental e o consumo responsable de recursos e a recuperación de residuos. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Learning aims |
Subject competencies (Learning outcomes) |
Study programme competences |
Deseñar e xestionar proxectos de base biotecnolóxica |
AC11
|
|
|
Coñecer as bases do deseño e funcionamento dun bioreactor |
AC8
|
|
|
Coñecer e saber aplicar as técnicas de biorremedación e biorecuperación de ambientes contaminados |
AC29
|
|
|
Coñecer e saber aplicar as técnicas de detección e tratamento da contaminación ambiental |
AC28
|
|
|
Coñecer e saber utilizar as medidas de prevención e xestión da contaminación ambiental enfocada ao control da mesma e á minimización dos seus efectos |
AC30
|
|
|
Capacidade de identificar problemas, buscar solucións e aplicalas nun contexto biotecnolóxico profesional ou de investigación |
|
BC5
|
|
Capacidade de comunicación eficazmente coa comunidade científica, profesional e académica, así como con outros sectores e medios de comunicación |
|
BC8
|
|
Sensibilización cara á calidade, o respecto medioambiental e o consumo responsable de recursos e a recuperación de residuos |
|
BC15
|
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
|
|
CC2
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
|
|
CC6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Introduction to atmospheric pollution. |
Introduction. Selection of the best treatment technologies based on the type and source of pollutants. |
2. Introduction to air pollution control and waste gas treatment. |
Classification of the different technologies and their range of application. |
3. Technologies for particulate matter removal. |
Description of technologies for particulate matter removal. Design equations. |
4. Technologies for the removal of gases and vapors: Physical/chemical treatments. |
Description of physical/chemical and thermal processes for the treatment of polluted gases and vapors. Design equations. |
5. Bioprocesses for the treatment of polluted gases y vapors. |
Description of bioreactors for the treatment of polluted gases and vapors. Design equations. |
6. Innovative technologies and technologies under development. |
Description of innovative treatment technologies. Design equations. |
7. Introduction to soil contamination. Containment techniques. |
Introduction. Containment techniques: physical barriers, chemical barriers and sealing. |
8. Confinment techniques. |
Physical/chemical stabilization, solidification and vitrification. |
9. Soil remediation technologies: biological treatments.
|
Bioremediation, phytoremediation, biopiles.
|
10. Soil remediation technologies: Physical/chemical and thermal treatments. |
Washing, flushing, soil vapor extraction, soil venting, electroremediation.
Incineration, thermal desorption, pyrolisis.
|
11. Soil remediation technologies: combined treatments. |
Combined treatments. |
12. Introduction to waste management. Agricultural waste. |
Valorization and management of agricultural waste for its use as fertilizer. Minimization of the environmental impact of manure. |
13. Anaerobic waste treatment. |
Anaerobic waste treatment. |
Planning |
Methodologies / tests |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
13 |
26 |
39 |
Problem solving |
3 |
6 |
9 |
Case study |
3 |
6 |
9 |
Laboratory practice |
4 |
6 |
10 |
Objective test |
2 |
4 |
6 |
|
Personalized attention |
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Explicación de conceptos. |
Problem solving |
Resolución de problemas por parte dos alumnos utilizando as ecuacións e os conceptos explicados en clase. |
Case study |
Explicación de casos concretos de contaminación e de tecnícas de tratamento aplicadas a casos reais. |
Laboratory practice |
Aplicación da teoría a casos prácticos de tratamento da contaminación (aire). |
Objective test |
Avaliación da adquisición dos conceptos desenvolvidos na materia. Consistira nun exame escrito que constase de preguntas teóricas e/ou de problemas a resolver. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Problem solving |
|
Description |
Axudásese ao alumno a resolver problemas e exercicios, utilizando os conceptos e ecuacións vistos en clase. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Description
|
Qualification
|
Problem solving |
Resolución de problemas en clase, de forma individual o en grupo. Se valorara la implicación del alumno y el comportamiento en las diversas actividades programadas (A8, A11, A28, A29, A30, B5) |
10 |
Laboratory practice |
Realización de las prácticas y entrega de informe/resultados (A8, A11, A28, A29, A30, B5, B8, B15, C2, C6) |
40 |
Objective test |
El examen podra constar de preguntas de teoría y de preguntas relacionadas con la resolución de problemas.
El examen podra tener relación con la materia vista en clase, los conceptos abordados en el laboratorio, o las visitas (A8, A11, A28, A29, A30, B5, B8, B15, C6) |
50 |
|
Assessment comments |
La prueba objetiva de la primera oportunidad se realizará el lunes siguiente a la finalización de la impartición de la materia.
La segunda oportunidad para superar la materia se realizará en el mes de Julio.
Tendrán prioridad para optar a Matrícula de Honra aquellos alumnos que se presenten en la primera oportunidad.
|
Sources of information |
Basic
|
KENNES, C & VEIGA, MC (2013). Air Pollution Prevention and Control. J. Wiley & Sons
WARK, K & WARNER, CF (1981). Air Pollution, its origin and control. Row & Harper Publishers
KENNES, C & VEIGA, MC (2001). Bioreactors for waste gas treatment. Kluwer Academic Publishers
US-EPA (1997). Bioremediation of hazardous waste sites: practical approaches to implementation.. EPA 625-K-96-001
US-EPA (1995). Biorremediation of Hazardous wastes. . EPA 540-R-95-532.
LEVIN, L & GEALT, M (1997). Biotratamiento de residuos tóxicos y peligrosos. Selección, estimación, modificación de microorganismos y aplicación. McGraw-Hill
PICHTEL, J (2007). Fundamentals of site remediation : for metal and hydrocarbon-contaminated soils . 2nd ed. . Rockville, Maryland : Government Institutes
ANDERSON, WC (ed.) (1993). Innovative site remediation technology (Vol 1-8). American Academy of Environmental Engineers |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
PROXECTO FIN DE MÁSTER/610475006 | PRÁCTICAS EXTERNAS/610475007 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Aspectos legais e éticos en Biotecnoloxía/610475203 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Contaminación ambiental/610475401 | Tecnoloxía ambiental e xestión da auga/610475402 |
|
Other comments |
Dado que parte de la bibliografía recomendada para esta materia se encuentra en inglés, es aconsejable tener conocimientos de esta lengua, por lo menos, a nivel de comprensión de textos escritos.
|
|