Datos Identificativos 2014/15
Asignatura (*) Traballo Fin de Grao Código 613G01041
Titulación
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Española e Latina
Filosofía e Métodos de Investigación en Educación
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Cordoba Rodriguez, Felix
Fernandez Bernardez, Cristina
Gonzalez Muñoz, Luis Fernando
Rodriguez Gonzalez, Olivia
Sucasas Peón, Juan Alberto
Yagüe Lopez, Pilar
Correo electrónico
felix.cordoba@udc.es
c.fbernardez@udc.es
fernando.gonzalez.munoz@udc.es
olivia.rodriguez.gonzalez@udc.es
alberto.sucasas@udc.es
pilar.yague.lopez@udc.es
Web http://www.udc.es/filo/estudantes/normativa_academica/regulamento_traballo_fin_grao_17_05_2012.ht
Descrición xeral O traballo fin de grao consiste na realización, por parte de cada estudante e de forma individual, dun proxecto, unha memoria ou un estudo concreto baixo a supervisión de un ou máis directores.

Competencias do título
Código Competencias da titulación

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Aplicar las competencias generales asociadas al título: ser capaz de buscar, gestionar, organizar e interpretar datos en los estudios lingüísticos y literarios con el objeto de emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevante de este ámbito de estudios, demostrando, además, un pensamiento y juicio crítico, lógico y creativo. A1
A2
A3
A5
A6
A7
A9
A11
A14
A15
A18
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B9
B10
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas
O contido específico do traballo acordarase con titor dentro do marco da liña de TFG asignada. Os que xurdan durante o desenvolvemento do traballo.

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados 10 120 130
Presentación oral 1 9 10
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados O alumno realizará o traballo baixo a dirección dun profesor, que o orientará, realizará un seguimento do proceso de elaboración e autorizará a presentación e defensa do traballo.
Presentación oral O día sinalado no calendario académico do centro, o alumno presentará e defenderá o seu traballo perante unha comisión avaliadora nomeada polo centro, nun tempo máximo de 20 minutos.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Os traballos fin de grao realizaranse baixo a coidada supervisión do profesor asignado.

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Traballos tutelados Valoraranse os seguintes puntos:
1. Aspectos formais (20%) (claridade e expresión escrita; organización da información; referencias bibliográficas; adecuación ao formato indicado na normativa do TFG)
2. Estrutura (25%) (organización das diversas partes do traballo)
3. Contidos (35%) (resumo ou "abstract"; teoría; crítica; articulación e análise)
80
Presentación oral Valorarase a claridade na exposición, a capacidade de síntese, a boa competencia lingüística, a capacidade de convición, a utilización de medios e materiais de apoio, e as respostas na defensa.
20
 
Observacións avaliación

Cualquier falta de honradez académica (plagio u otras formas) se penalizará con el suspenso automático del TFG


Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía específica del tema de trabajo elegido.

Bibliografía complementaria

ACOSTA SILVA, D. A. (2006), Manual para la elaboración y presentación de trabajos académicos escritos, Bogotá D. C. (disponible en pdf. en http://www.tecnicasdevaluacion.com.ar/otras_facultades/carson_seminario/manual%20de%20escritos%academicos.pdf

ALEZA, M. (2006), “Normalización y ortotipografía textuales en español”, en M. Aleza (coord.ª), Lengua española para los medios de comunicación: usos y normas actuales, Valencia, Tirant lo Blanch, pp. 137-213 (especialmente el apartado 4.3. “Ortotipografía, composición y redacción científica de un texto”.

ESTELLÉS, M. y A. CABEDO (2011): “Recomendaciones para la redacción y composición de textos en el ámbito de la universidad: posibilidades y referencias”, en M. Aleza (coord.ª), Normas y usos correctos en el español actual, Valencia, Tirant Humanidades, cap. 15.

MARTÍNEZ DE SOUSA, J. (2009), Manual de estilo de la lengua española, Gijón, Trea, 3.ª ed.

WALKER, M. (2000): Cómo escribir trabajos de investigación, Barcelona, Gedisa.


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías