Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A1
|
|
|
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A2
|
|
|
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A11
|
|
|
Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos |
A14
|
|
|
Coñecer a crítica textual e a edición de textos. |
A16
|
|
|
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
|
B1
|
|
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas |
|
B2
|
|
Adquirir capacidade de autoformación. |
|
B3
|
|
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico |
|
B7
|
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
B9
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
|
B10
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
A11
|
|
C3
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
O feito literario:
|
1. Creación.
2. Mediación.
3. Recepción.
|
Lectura:
|
1. Texto.
2. Contexto.
3. Proxección. |
Recursos: |
1. Revistas y libros (papel e www).
2. Actas de cursos e congresos.
3. "indexación". |
Estratexias:
|
1. innovación (novación).
2. Producción.
3. Publicación. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
16 |
15 |
31 |
Lecturas |
5 |
24 |
29 |
Obradoiro |
11 |
10 |
21 |
Traballos tutelados |
0 |
29 |
29 |
|
Atención personalizada |
2.5 |
0 |
2.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
O profesor explicará os fundamentos teórico-prácticos relativos á materia. |
Lecturas |
O alumno preparará as lecturas que o profesor lle asigne. |
Obradoiro |
Mediante a combinación de diversas metodoloxías (discusión dirixida, debate, ejercicios, etc.) o alumno levará a cabo distintas actividades sobre diferentes aspectos do programa baixo a supervisión do profesor |
Traballos tutelados |
O alumno fará un traballo (consensuado e tutelado polo profesor) sobre calquer consideración pertienente ao objeto de estudo desta materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Oalumno acudirá a tutorías para:
1. aclarar cualesquera dudas sobre as recensions.
2. para informar ao profesor do desarrollo do seu traballo tutelado e aclarar cualquer dubida que poidera surxir na elaboración do mesmo. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
Se valorará a asistencia do alumno a clase en términos da sua preparación das lecturas pertinentes e a sua participación activa en clase.
|
10 |
Traballos tutelados |
Se valorará o pensamento crítico orixinal, o razoamento ordeado, o uso adecuado da bibliografía e o uso correcto do idioma castelá. |
50 |
Lecturas |
Mediante diversos controles de lectura, se valorará a capacidade de comprensión e expresión (en castelán) do alumno. |
40 |
|
Observacións avaliación |
- Recibirán a cualificación de "Non Presentado" aqueles alumnos que non entreguen puntualmente o traballo tutelaado.
- Na segunda oportunidade, gardaranse as notas de todolas actividades superadas
- Para os estudantes con
dedicación a tempo parcial ou de modalidades específicas de aprendizaxe e
apoio
a diversidade, o profesorado responsable poderá adoptar na guía docente
opcións
das actividades de avaliación continua e obrigatorias que considere
oportunas
para que o estudante poida superar a materia. Excepcionalmente, no caso
de que
o estudante, por razóns debidamente xustificadas, non puidera realizar
todas as
probas de avaliación continua, o profesor adoptará as medidas que
considere
oportunas para non prexudicar a súa cualificación. A saber: a nota do traballo tutelado constituirá o
100% da cualificación.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Boves, Carmen (1978). Comentario de textos literarios. Oviedo, Cupsa
Díez Borque, José María. (1985). Comentario de textos literarios: método y práctica.. Madrid: Playor
Carmona, Ramón (1996). Cómo se comenta un texto fílmico. Madrid, Cátedra
Correa Calderón, E (1972). Como se comenta un texto literario. Madrid, Anaya
Jauralde , Pablo (1981). Manual de investigación literari. Madrid, Gredos |
El profesor sugerirá otras lecturas bibliográficas específicas, según las necesidades individuales de cada alumno. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|