Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
|
A15
|
B1 B2 B3 B4 B8
|
C2 C3 C4 C6 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Il verbo. |
1.1 Ripasso dei tempi verbali studiati in precedenza.
1.2. Semantica composizionale dell'evento.
1.3. Semantica composizionale dell'aspetto e del tempo verbale.
1.4. La sintassi dei verbi inaccusativi, inergativi e transitivi.
|
2. La quantificazione. |
2.1. Ripasso dei quantificatori.
2.2. La semántica composizionale dei quantificatori. |
3. La preposizioni e preposizioni articolate. |
3.1. Ripasso delle peposizioni.
3.2. Il sintagma preposizionale. |
4. I pronomi. |
4.1. Ripasso delle varie tipologie pronominali.
4.2. Sequenza di pronomi clitici.
4.3. La funzione dei pronomi clitici. |
5. I determinanti. |
5.1 La sintassi dell'articolo definito.
5.2 La sintassi dell'articolo partitivo.
5.3 I numerali precisi e approssimativi. |
6. Lingua, letteratura e cultura. |
6.1 Autori italiani.
6.2. Letture e comprensione dei testi fondamentali della letteratura italiana.
6.3. Similitudini e differenze tra la cultura gallega, spagnola e italiana. |
7. Il lessico e espressioni colloqiuali nella vita di tutti i giorni. |
7.1 A scuola e all'università.
7.2 In vacanza.
7.3 Feste e tradizioni. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Proba oral |
0.5 |
3 |
3.5 |
Presentación oral |
0.5 |
4 |
4.5 |
Prácticas a través de TIC |
1 |
0 |
1 |
Discusión dirixida |
3 |
9 |
12 |
Lecturas |
1 |
3 |
4 |
Sesión maxistral |
16 |
16 |
32 |
Proba mixta |
4 |
28 |
32 |
Actividades iniciais |
10 |
5 |
15 |
Resumo |
0 |
7 |
7 |
|
Atención personalizada |
1.5 |
0 |
1.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba oral |
Realización dunha proba oral que permita coñecer os avances do alumno no coñecemento e a competencia da lingua falada. |
Presentación oral |
Exposición na aula dun tema proposto de antemán polo profesor. |
Prácticas a través de TIC |
Prácticas a través de TIC para o coñecemento e o uso dos recursos, da bibliografía e dos programas relacionados coa materia. |
Discusión dirixida |
Participación do alumnado nun tema de debate suscitado polo profesor, seguindo para iso as pautas marcadas previamente por leste. |
Lecturas |
Realización de lecturas fora e dentro da aula. |
Sesión maxistral |
Clases de carácter teórico e práctico impartidas polo profesor sobre os contidos da materia. |
Proba mixta |
Proba con preguntas de diversa índole que permita avaliar os coñecementos e as competencias adquiridos polo alumno nas distintas destrezas. |
Actividades iniciais |
Contan como actividades iniciais participación na aula (audicións, lecturas, comprensión oral...), exescizos en casa e nas aulas e a participación nas actividades programadas relacionadas coa materia. |
Resumo |
Elaboración dun traballo de redacción e de síntese sobre o libro de lectura obrigada. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Actividades iniciais |
Proba oral |
Presentación oral |
Discusión dirixida |
|
Descrición |
A aprendizaxe colaborativa, a discusión dirixida, e as prácticas de laboratorio así como a exposición oral dirixida realizaranse dentro da aula. Deste xeito esta metodoloxía permite que o tempo de atención divídase entre todos os alumnos. A proba oral será individual. Así mesmo, levarán a cabo sesións de titorías de carácter individual. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
Terase en conta a asistencia a clase e a participación activa na aula. Non se adquirirá a puntuación se se produce unha falta de asistencia superior ao 10%. |
5 |
Actividades iniciais |
Considerase actividades iniciais o conxunto das seguintes actividades: exercicios en clase, participación nas aulas, lecturas, audicións e participación nas actividades programadas relacionadas coa materia. |
15 |
Proba mixta |
Proba escrita con preguntas de diverso carácter para avaliar os coñecementos e as competencias adquiridas. |
30 |
Resumo |
Terase en conta o grao de elaboración e corrección lingüísticas. O traballo terá que ser entregado no prazo indicado para poder ser avaliado. |
15 |
Proba oral |
Avaliaranse os coñecementos así como as competencias relativas ao nivel falado da lingua. |
20 |
Presentación oral |
Terase en conta tanto a elaboración como a presentación como o grao de corrección lingüística adquirido no nivel oral. |
15 |
|
Observacións avaliación |
Cabe a posibilidade de que eventualmente se produza algún cambio nas probas.
Criterios de avaliación: na primeira oportunidade, o alumno ten que cumprir as seguintes condicións:
1. Aprobar o conxunto da Proba mixta e da Proba oral.
2. Facer polo menos a metade das actividades propostas na avaliación.
Non se terán en conta as actividades entregadas fóra de prazo. Considerarase como Non Presentado aquel alumno que non faga o conxunto das Probas mixta e oral, salvo se realizou o 50% ou mais das actividades propostas.
Na segunda oportunidade se o alumno aprobou o conxunto das probas mixta e oral só terá que completar as actividades restantes. Se o alumno non aprobou o conxunto das probas mixta e oral terá que repetilas na sesión de xullo. No caso de non ter feitas ou suspendidas as demais actividades tamén terá que repetilas.
Obterá unha cualificación de "non presentado" quen non realice a proba mixta e, ademais, entregase menos do 50% das actividades do curso.
Ao comezo do curso darase un calendario onde se especifique os días de entrega dos traballos e das diferentes actividades de avaliación.
Os alumnos con dispensa académica de asistencia e a tempo parcial deberán presentarse ao comezo do curso para recibir indicacións sobre como aprobar o exame, e recibir avaliación continua ao longo de todo o curso.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Londero, Eleanor (1992). Diccionario Español-Italiano Italiano-Spagnolo. . Barcelona, Collins Grijalbo
Petronio, G. (1966-70). Dizionario enciclopédico della letteratura italiana. Bari, Laterza
Renzi, Lorenzo (1998). Grande grammatica italiana di consultazione.. Bologna, Il Mulino
Petronio, G. (1970). Historia de la literatura italiana. Madrid, Cátedra
Zingarelli, Nicola Lo Zingarelli. Vocabolario della lingua italiana. Bologna, (2009). Lo Zingarelli. Vocabolario della lingua italiana.. Zanichelli, Bologna
Nocchi, Susanna (2011). Nuova grammatica pratica della lingua italiana. Hueber, Alma Edizioni |
|
Bibliografía complementaria
|
Pasquini, E. (1997). Guida allo estudio della letteratura italiana. Bari, Laterza
Segre, Cesase (1997). Testi nella storia. La letteratura italiana delle origini al Novecento. Milán, Mondadori |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Idioma Moderno 3: Italiano/613G03056 |
|
|