Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios. |
A3 |
Comprender detalles do funcionamento empresarial, tamaño de empresas, rexións xeográficas, sectores empresariais, vinculación con coñecemento e teorías básicas. |
A9 |
Comprender os principio éticos, identificar as implicacións para as organizacións empresariais, deseño de escenarios. |
A11 |
Definir criterios de acordo de cómo unha empresa é definida e vincular os resultados coa análise do entorno para identificar perspectivas. |
A12 |
Definir obxectivos, estratexias e políticas comerciais. |
A17 |
Identificar o impacto dos elementos micro e macroeconómicos na organización empresarial. |
A21 |
Identificar e utilizar as ferramentas adecuadas de matemáticas e estatística. |
A23 |
Uso de instrumentos para a análise de entornos empresariais. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Conocer los conceptos y relaciones básicas de la microeconomía. |
A1 A3 A9 A11 A12 A17 A21 A23
|
|
|
Conocer los conceptos y relaciones básicas de la Microeconomía. Aprender a pensar en términos económicos. |
A1 A3 A9 A11 A12 A17 A21 A23
|
|
C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Bloque 1: Introducción |
Tema 1: Natureza, obxecto e método da Microeconomía
Tema 2: Teoría elemental da Oferta e a Demanda |
Bloque 2: Consumo |
Tema 3: Teorías da Conduta do Consumidor |
Bloque 3: Teoría da Empresa |
Tema 4: Teoría da Produción
Tema 5: Teoría dos Custos |
Bloque 4: Mercados |
Tema 6: A Competencia Perfecta
Tema 7: O poder de mercado |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Solución de problemas |
5 |
15 |
20 |
Proba obxectiva |
2 |
18 |
20 |
Estudo de casos |
10 |
10 |
20 |
Sesión maxistral |
17 |
34 |
51 |
Seminario |
4 |
0 |
4 |
Discusión dirixida |
10 |
14 |
24 |
|
Atención personalizada |
11 |
0 |
11 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Solución de problemas |
Cuestións prácticas para resolver en sesións interactivas |
Proba obxectiva |
Proba escrita que pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve e/ou de discriminación |
Estudo de casos |
O alumno sitúase ante un problema concreto (caso) que lle describe unha situación real ou suposta da vida profesional e debe ser capaz de analizalo e resolvelo |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe |
Seminario |
Formulación e solución de problemas concretos con utilización de ferramentas TIC en grupos reducidos. Estes seminarios realizaranse en grupo reducido de 15 alumnos e levaranse a cabo fóra do horario lectivo habitual. |
Discusión dirixida |
Cuestións teóricas e prácticas para resolver en sesións interactivas |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
Estudo de casos |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Nas sesións interactivas aténdese individualmente aos alumnos facendo un seguimento das diferentes cuestións formuladas |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Discusión dirixida |
Valoraranse as respostas ofrecidas polos alumnos ás cuestións prácticas e teóricas formuladas nas sesións interactivas. |
10 |
Estudo de casos |
Valoraranse as solucións propostas polos alumnos á resolución dos casos formulados. |
10 |
Proba obxectiva |
Durante o período lectivo realizaranse probas escritas que computarán para o cálculo da cualificación. Sobre unha cualificación máxima de 7 puntos o alumno debe alcanzar, na proba obxectiva, unha nota media mínima de 3,5 puntos para superar a materia. |
70 |
Solución de problemas |
Valoraranse as respostas ofrecidas polos alumnos ás cuestións prácticas formuladas nas sesións interactivas. |
10 |
|
Observacións avaliación |
Calificación de non presentado
Corresponde ao alumno, cando só participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Blanco Sánchez, Juan Manuel (2010). Economía: Teoría y práctica. Madrid. McGRAW-HILL
Sloman, John (1997). introducción a la Microeconomía. Madrid. Prentince Hall
Barreiro, J., Couñago, C. y García, A. (2004). Prácticas de Microeconomía para un curso de Introducción. A Coruña. Universidade da Coruña
Garcia Lorenzo, A. y Barreiro Viñán, J. M. (2010). Principios de Microeconomía: Manual para las clases prácticas. A Coruña. Universidade da Coruña |
Bilbiografía Complementaria:
Pindyck, R. y Rubinfed D. (2009) Microeconomía. 7ª Edición. Prentice Hall
Case, K.E. y Fair, R.C. (2008) Principios de Microeconomía. 8ª Edición. Pearson.
Frank, R.H. (2005) Microeconomía y Conducta. 5ª Edición. McGraw-Hill.
Krugman, P. y Wells, R. (2006) Introducción a la Economía. Microeconomía. Edición Original. Editorial Reverté.
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Asistencia ás clases co maior grao de participación posible. Utilización da bibliografía recomendada no programa. Resolver sempre todas as dúbidas que xurdan durante o desenvolvemento das sesións, recorrendo á atención personalizada cando fose necesario. |
|