Datos Identificativos 2014/15
Asignatura (*) Inglés Empresarial Código 650G01029
Titulación
Grao en Ciencias Empresariais
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Llanos Tojeiro, angela
Correo electrónico
angela.llanos@udc.es
Profesorado
Llanos Tojeiro, angela
Correo electrónico
angela.llanos@udc.es
Web
Descrición xeral This course has been designed to serve as an introduction to key concepts of Business and Economics in English.
It aims to:
- present the language and concepts found in books, newspaper articles, and websites on business and economics
- develop the student's reading comprehension of business and economic texts, correspondence, and documents
- develop the student's speaking and listening skills in the field of business and economics
- develop the student's writing skills.





Competencias do título
Código Competencias da titulación

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios. A1
Comprender detalles do funcionamento empresarial, tamaño de empresas, rexións xeográficas, sectores empresariais, vinculación con coñecemento e teorías básicas. A3
Comprender a estrutura de linguas estranxeiras e desenvolver un vocabulario, Comprender, ler, falar e escribir nunha lingua estranxeira. A4
Comprender os principios da psicoloxía, identificar as implicacións para a organización empresarial. A8
Identificar novos desenvolvementos de organizacións empresariais para afrontar con éxito o entorno cambiante. A19
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. C2
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C3
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. C4
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. C7

Contidos
Temas Subtemas
Introductory Module How to learni Business English
What type of learner are you?
The good language learner
English learning strategies
Porfolio
Glossary
...
Module 1. It's all about management Management... an art or a science?
Peter Drucker's view of management
You and your manager
Time management
Stress management
Emotional intelligence at work
...
Module 2. Creativity and motivation at work Douglas McGregor's theory X and theory Y
Maslow's pyramid
What motivates you?
Creativity skills
...
Module 3. Businesses of all shapes and sizes Describing company structure
Big Corporations
Small and Medium enterprises (SMEs)
Entrepreneurial skills
...
Module 4. What's your type of career? Filling a vacancy
Job applications
Covering letters and CVs
Thinking outside the box
...
Module 5. Odds and ends Communication skills
Problem solving
Decision making
...

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Glosario 1 2 3
Lecturas 6 12 18
Sesión maxistral 17 17 34
Traballos tutelados 8 16 24
Proba obxectiva 2 8 10
Aprendizaxe colaborativa 9 27 36
Portafolios do alumno 4 8 12
Actividades iniciais 3 6 9
 
Atención personalizada 4 0 4
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Glosario Students will write a business English glossary
A lo largo del cuatrimestre los alumnos elaboran un glosario inglés-español que incluya la terminología empresarial aprendida a lo largo del curso.
Lecturas Readings from different business sources
Los alumnos aprenden a manejar textos en lengua inglesa procedentes de diferentes fuentes.
Sesión maxistral Lectures
Presentan la parte esencial de la asignatura: conceptos básicos, documentos empresariales, correspondencia comercial y textos.
Traballos tutelados Business glossaries, covering letter and CV among others.
Los alumnos elaborarán los siguientes trabajos tutelados: glosarios, cartas, CV entre otros a lo largo de la asignatura.
Las tutorías en grupo (4 horas por subgrupo de 15 alumnos) se llevarán a cabo antes de la realización del trabajo tutelado para sentar objetivos y directrices para la elaboración de dichas tareas. Igualmente los alumnos realizarán un trabajo en grupo que deberán exponer en el aula.
Proba obxectiva Final exam
El examen final sera una combinación de prueba de respuesta múltiple y de ordenación.
Aprendizaxe colaborativa Las tutorías en grupo (4 horas por subgrupo de 15 alumnos) se llevarán a cabo antes de la realización del trabajo tutelado para sentar objetivos y directrices para la elaboración de dichas tareas. Igualmente los alumnos realizarán un trabajo en grupo que deberán exponer en el aula.

Portafolios do alumno The student's portfolio will include materials related to the different units that will be requested throughout the semester and submited at the end.
El portafolio del alumno incluirá materiales relacionados con las diferentes unidades que se asignaran a lo largo del cuatrimestre y se entregarán al final del mismo.
Actividades iniciais Introduction.
Primera toma de contacto. Evaluación del nivel de competencia e introducción a la asignatura.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Proba obxectiva
Aprendizaxe colaborativa
Portafolios do alumno
Descrición
– Para a preparación dos traballos tutelados, o alumno será guiado polas distintas fases da composición.
– As directrices establecidas para o aprendizaxe colaborativo expondranse na aula e/ou no Moodle.
– As instruccións para a elaboración do portafolio e do glosario expondranse na aula e/ou no Moodle.
–Para o bon desenvolvemento destas metodoloxías, se realizarán en tutorías de grupos reducidos.





Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Traballos tutelados Presentation and group work
10
Proba obxectiva Test
Examen final de la asignatura: conceptos, vocabulario, documentos y correspondencia empresarial.
45
Aprendizaxe colaborativa Case Study and presentation. 10
Sesión maxistral Attendance is obligatory.
Las sesiones magistrales son indispensables para poder elaborar los distintos trabajos obligatorios. La asistencia y participación computan hasta 2 puntos en la calificación global.
20
Glosario Business English Glossary.
Trabajo individual y continuo.
5
Portafolios do alumno Student's portfolio.
El alumno deberá elaborar una serie de trabajos individuales que entregará a final de curso: CV, covering letter, etc.
10
 
Observacións avaliación

La calificación final de Inglés Empresarial es el resultado ponderado del glosario, la asistencia y participación, la prueba objetiva o examen final junto con las calificaciones obtenidas en la prueba de respuesta múltiples, y los trabajos individuales (portafolio y trabajos tutelados) y grupales. Es obligatorio presentarse todas las pruebas así como entregar todos los trabajos en los plazos correspondientes. Los alumnos que tengan que presentarse a la convocatoria de julio deberán entregar de nuevo los trabajos exigidos antes del 1 de julio.

Calificación de no presentado: Se entiende que un alumno no se presentó a
la materia cuando su participación en el sistema de evaluación no le
permita alcanzar un 20% de la calificación final.

En la oportunidad de diciembre 2014, los alumnos tendrán que presentar el glosario (20%), el portafolio (30%), y el examen final (50%).



Fontes de información
Bibliografía básica Ashley, A. (2003). A Handbook of Comercial Correspondence. Oxford University Press
Alcaraz Varó, Enrique (2002). Diccionario de términos económicso, financieros y comerciales . Ariel
Emmerson, Paul (2004). Email English. Macmillan
Mackenzie, Ian (2010). English for Business Studies. Cambridge University Pres
The Times (). www.thetimes100.co.uk/case-study/. The Times

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Recoméndase desenvolver unha rutina de aprendizaxe autónomo do inglés en primeiro e segundo curso para non esquencer os coñecementos adquiridos previamente. Para eso, os alumnos poden utilizar a bibliografía recomendada nesta asignatura ou fontes disponibles na biblioteca da facultade así como recursos de internet.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías