Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios. |
A1
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Careers |
Professions
Preparing a job interview
Self-training and training
Tools for personal business excellence
The Entrepreneur's corner
|
2. Communications |
Communication skills
How to communicate clearly
Information and Communications Technology (ICT)
... |
3. Leadership and Entrepreneurship |
The emotionally intelligent manager
Emotionally intelligent communication
Ethics and values |
4. Rethinking Business |
Globalization
Business and the environmet
Corporate responsibility
Consumer protection
Global crisis
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Análise de fontes documentais |
5 |
8 |
13 |
Aprendizaxe colaborativa |
4 |
9 |
13 |
Glosario |
1 |
3 |
4 |
Estudo de casos |
3 |
12 |
15 |
Portafolios do alumno |
3 |
12 |
15 |
Prácticas a través de TIC |
5 |
20 |
25 |
Proba de asociación |
1 |
4 |
5 |
Proba de completar |
1 |
4 |
5 |
Proba de resposta múltiple |
1 |
4 |
5 |
Sesión maxistral |
17 |
17 |
34 |
Obradoiro |
3 |
9 |
12 |
|
Atención personalizada |
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Análise de fontes documentais |
Reading comprehension: business documents and others. |
Aprendizaxe colaborativa |
The Jigsaw Method. |
Glosario |
Business Glossary. |
Estudo de casos |
Business Case Study in groups. |
Portafolios do alumno |
Individual assignments. |
Prácticas a través de TIC |
Searching information. |
Proba de asociación |
Business readings and documents. |
Proba de completar |
Business readings and documents. |
Proba de resposta múltiple |
Tests. |
Sesión maxistral |
Attendance and participation are part of the final grade. |
Obradoiro |
Cross-cultural Management |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
Portafolios do alumno |
Prácticas a través de TIC |
Obradoiro |
|
Descrición |
Seguindo as pautas presentadas na aula e/ou no Moodle, o alumno levará a cabo diferentes traballos en grupo e individuais que se asignarán ao longo do cuatrimestre de forma autónoma para entregar ao final do curso. Así mesmo se levarán a cabo prácticas TIC e un obradoir. Para o bon desenvolvemento deestas metodoloxías, se realizarán en tutorías de grupos reducidos. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Análise de fontes documentais |
Comprensión lectora avanzada. |
10 |
Aprendizaxe colaborativa |
Trabajo en grupo. |
5 |
Glosario |
Elaboración y puesta a prueba de un glosario individual.
|
10 |
Estudo de casos |
Trabajo en grupo para desarrollar y presentar un caso empresarial. |
5 |
Portafolios do alumno |
Al final de curso los alumnos entregarán un portafolio con los contenidos establecidos a lo largo del cuatrimestre. |
20 |
Prácticas a través de TIC |
Cuestionarios online |
10 |
Proba de asociación |
Prueba orientada a los niveles BEC Higher (C1) y TOEIC. |
10 |
Proba de completar |
Prueba orientada a los niveles BEC Higher (C1) y TOEIC. |
10 |
Proba de resposta múltiple |
Prueba orientada a los niveles BEC Higher (C1) y TOEIC. |
10 |
Obradoiro |
Práctica de destrezas oral y auditiva. |
10 |
|
Observacións avaliación |
Con respecto á cualificación de non presentado e seguindo a normativa
aprobada pola Xunta de Facultade, só serán cualificados con Non
Presentados as persoas que unicamente se presentaron a actividades que
en conxunto supoñan menos do 20% da nota final. Na oportunidade de decembro 2014, os alumnos terán que presentar o glosario (20%), o portafolio (30%), e o examen final (50%).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Trew, Grant (2007). Tactics for TOEIC. Listening and reading tests. Oxford University Press (OUP)
Jakeman, Vanessa (2002). BEC Vantage Practice Tests. Oxford University Press (OUP)
Allsop, Jake (2004). BEC Vantage Test Builder. Oxford/MacMillan
Cambridge (2004). Cambridge BEC higher 2, with answers examination papers from University of Cambridge, ESOL Examinatios : english for speakers of other languages. Cambridge University Press (CUP)
Cambridge (2006). Cambridge BEC higher 3, with answers examination papers from University of Cambridge, ESOL Examinatios : english for speakers of other languages. Cambridge University Press (CUP)
Talcott, Charles (2007). Target Score for the new TOEIC. Cambridge University Press (CUP) |
|
Bibliografía complementaria
|
(). .
Cooper, Lynne (2008). Business NLP for Dummies. Chichester,Wiley
Zichy, Shoya and Ann Bidou (2007). Career Match. New Yoirk, AMACOM |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Esta asignatura está orientada a trabajar con un nivel de competencia equivalente al C1 similar al Business English Certificate Higher de Cambridge y al TOEIC (Test of English for International Communication). Estos certificaciones son las más utilizadas para acceder al mundo laboral en países lengua inglesa. BEC Higher TOEIC |
|