Datos Identificativos 2014/15
Asignatura (*) Inglés Empresarial Avanzado Código 650G01036
Titulación
Grao en Ciencias Empresariais
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Llanos Tojeiro, angela
Correo electrónico
angela.llanos@udc.es
Profesorado
Llanos Tojeiro, angela
Correo electrónico
angela.llanos@udc.es
Web
Descrición xeral Esta asignatura esta baseada e orientada ao manexo de materiais relevantes ao BEC e TOEIC (C1).
Os alumnos traballarán na mellora das suas destrezas orais e auditivas no entorno de traballo e empresarial.

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A1 Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios. A1

Contidos
Temas Subtemas
1. Careers Professions
Preparing a job interview
Self-training and training
Tools for personal business excellence
The Entrepreneur's corner
2. Communications Communication skills
How to communicate clearly
Information and Communications Technology (ICT)
...
3. Leadership and Entrepreneurship The emotionally intelligent manager
Emotionally intelligent communication
Ethics and values
4. Rethinking Business Globalization
Business and the environmet
Corporate responsibility
Consumer protection
Global crisis

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Análise de fontes documentais 5 8 13
Aprendizaxe colaborativa 4 9 13
Glosario 1 3 4
Estudo de casos 3 12 15
Portafolios do alumno 3 12 15
Prácticas a través de TIC 5 20 25
Proba de asociación 1 4 5
Proba de completar 1 4 5
Proba de resposta múltiple 1 4 5
Sesión maxistral 17 17 34
Obradoiro 3 9 12
 
Atención personalizada 4 0 4
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Análise de fontes documentais Reading comprehension: business documents and others.
Aprendizaxe colaborativa The Jigsaw Method.
Glosario Business Glossary.
Estudo de casos Business Case Study in groups.
Portafolios do alumno Individual assignments.
Prácticas a través de TIC Searching information.
Proba de asociación Business readings and documents.
Proba de completar Business readings and documents.
Proba de resposta múltiple Tests.
Sesión maxistral Attendance and participation are part of the final grade.
Obradoiro Cross-cultural Management

Atención personalizada
Metodoloxías
Aprendizaxe colaborativa
Portafolios do alumno
Prácticas a través de TIC
Obradoiro
Descrición
Seguindo as pautas presentadas na aula e/ou no Moodle, o alumno levará a cabo diferentes traballos en grupo e individuais que se asignarán ao longo do cuatrimestre de forma autónoma para entregar ao final do curso. Así mesmo se levarán a cabo prácticas TIC e un obradoir. Para o bon desenvolvemento deestas metodoloxías, se realizarán en tutorías de grupos reducidos.

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Análise de fontes documentais Comprensión lectora avanzada. 10
Aprendizaxe colaborativa Trabajo en grupo. 5
Glosario Elaboración y puesta a prueba de un glosario individual.
10
Estudo de casos Trabajo en grupo para desarrollar y presentar un caso empresarial. 5
Portafolios do alumno Al final de curso los alumnos entregarán un portafolio con los contenidos establecidos a lo largo del cuatrimestre. 20
Prácticas a través de TIC Cuestionarios online 10
Proba de asociación Prueba orientada a los niveles BEC Higher (C1) y TOEIC. 10
Proba de completar Prueba orientada a los niveles BEC Higher (C1) y TOEIC. 10
Proba de resposta múltiple Prueba orientada a los niveles BEC Higher (C1) y TOEIC. 10
Obradoiro Práctica de destrezas oral y auditiva. 10
 
Observacións avaliación

Con respecto á cualificación de non presentado e seguindo a normativa
aprobada pola Xunta de Facultade, só serán cualificados con Non
Presentados as persoas que unicamente se presentaron a actividades que
en conxunto supoñan menos do 20% da nota final.

Na oportunidade de decembro 2014, os alumnos terán que presentar o glosario (20%), o portafolio (30%), e o examen final (50%).


Fontes de información
Bibliografía básica Trew, Grant (2007). Tactics for TOEIC. Listening and reading tests. Oxford University Press (OUP)
Jakeman, Vanessa (2002). BEC Vantage Practice Tests. Oxford University Press (OUP)
Allsop, Jake (2004). BEC Vantage Test Builder. Oxford/MacMillan
Cambridge (2004). Cambridge BEC higher 2, with answers examination papers from University of Cambridge, ESOL Examinatios : english for speakers of other languages. Cambridge University Press (CUP)
Cambridge (2006). Cambridge BEC higher 3, with answers examination papers from University of Cambridge, ESOL Examinatios : english for speakers of other languages. Cambridge University Press (CUP)
Talcott, Charles (2007). Target Score for the new TOEIC. Cambridge University Press (CUP)

Bibliografía complementaria (). .
Cooper, Lynne (2008). Business NLP for Dummies. Chichester,Wiley
Zichy, Shoya and Ann Bidou (2007). Career Match. New Yoirk, AMACOM


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Esta asignatura está orientada a trabajar con un nivel de competencia equivalente al C1 similar al Business English Certificate Higher de Cambridge y al TOEIC (Test of English for International Communication). Estos certificaciones son las más utilizadas para acceder al mundo laboral en países lengua inglesa.

BEC Higher
TOEIC



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías