Datos Identificativos 2014/15
Asignatura (*) Tratamento da información na xestión e avaliación das institucións Código 652512205
Titulación
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 4.5
Idioma
Galego
Prerrequisitos
Departamento Filosofía e Métodos de Investigación en Educación
Coordinación
Salvador González, Xabier de
Correo electrónico
javier.desalvador@udc.es
Profesorado
Salvador González, Xabier de
Correo electrónico
javier.desalvador@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A5 Deseñar, analizar, seleccionar e aplicar técnicas e instrumentos de recollida e análise da información para desenvolver procesos de avaliación de programas, servizos, estratexias e recursos de intervención socioeducativa en diversos contextos.
B1 Capacidade de análise e síntese
B2 Capacidade de resolución de problemas
B3 Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas
B8 Traballo colaborativo
B10 Traballo autónomo
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Coñecer e deseñar as principais técnicas de recollida da información nos procesos de intervención socioeducativa. AP5
BM3
BM8
BM10
CM3
CM6
Coñecer, planificar e executar as principais técnicas de análise da información nos procesos de intervención socioeducativos. AP5
BM1
BM2
BM8
BM10
CM3
CM6
CM8

Contidos
Temas Subtemas
1. A recollida e a análise da información no proceso de panificación e desenvolvemento da xestión, avaliación e investigación dos centros, programas e servizos escolares ou socioeducativos.
2. Principais técnicas de recollida e análise da información.
3. Análise e interpretación de datos.

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Solución de problemas 0 0 0
Aprendizaxe colaborativa 0 0 0
Saídas de campo 0 0 0
Proba mixta 0 0 0
Prácticas a través de TIC 0 0 0
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Solución de problemas
Aprendizaxe colaborativa
Saídas de campo
Proba mixta
Prácticas a través de TIC

Atención personalizada
Metodoloxías
Prácticas a través de TIC
Solución de problemas
Aprendizaxe colaborativa
Saídas de campo
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Prácticas a través de TIC 0
Solución de problemas 0
Aprendizaxe colaborativa 0
Saídas de campo 0
Proba mixta 0
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica RUBIO, MJ. y VARAS, J. (2011). El análisis de la realidad en la intervención social. Madrid: CCS
GRIMA, P. (2011). La certeza absoluta y otras ficciones. Los secretos de la estadística. Barcelona: RBA

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías