Datos Identificativos 2014/15
Asignatura (*) Avances en Hidroxeoloxía das Augas Minerais e Termais Código 653483015
Titulación
Mestrado Universitario en Ciencia e Tecnoloxía en Termalismo e Balneoterapia
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Tecnoloxía da Construción
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias da titulación

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
AM1
AM5
AM6
AM7
AM8
AM9
AM10
AM11
BM1
BM2
BM3
BM4
BM5
BM6
BM7
BM8
CM1
CM2
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7
CM8

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Seminario 7 14 21
Sesión maxistral 14 24 38
 
Atención personalizada 16 0 16
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Seminario
Sesión maxistral

Atención personalizada
Metodoloxías
Sesión maxistral
Seminario
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Sesión maxistral 50
Seminario 50
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Feiter, C.W. (2001). Applied Hydrogeology. Prenice Hall
Feiter, C.W. (1999). Contaminant Hydrogeology. Prenice Hall
Bear, J. (1972). Dynamics of fluids in porous media. American Elsevier
Custodio, E. y Llamas, M.R. (1983). Hidrología Subterránea. Omega
Weight, Willis D. (2009). Hydrogeology field manual. Mc Graw Hill
Doménico, P.A. y Schwartz (1990). Physical and chemical hydrogeology. Wiley

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario
Aspectos Hidroxeolóxicos do Termalismo/653483005

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías