Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Conocimiento de la naturaleza de la informacion y de los documentos, de sus diversos modos de producción y de su ciclo de gestión, de los aspectos legales y éticos de su uso y transferencia, y de las fuentes principales de información en cualquier soporte, y a lo largo del tiempo. |
A3 |
Conocimiento, comprensión y aplicación de los principios teóricos y metodológicos, y de las ténicas y normativas para la creación y autenticación, reunión, selección, organización, representación, preservación, recuperación, acceso, difusión e intercambiio, y evaluación de la información y de los recursos informativos. |
A4 |
Conocimiento, comprensión y aplicación de los principios teóricos y metodológicos para el estudio, el análisis, la evaluación y la mejora de los procesos de producción, transferencia y uso de la información y de la actividad científica. |
A5 |
Conocimiento y aplicación de las tecnologías de la información que se emplea en las unidades y servicios de información y en los procesos y transferencia de la información. |
A7 |
Conocimiento de inglés. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamiento crítico, lógico y creativo. |
B4 |
Trabajar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Trabajar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética y responsabilidad social como ciudadando y como profesional. |
B7 |
Comunicarse de manera efectiva en un entorno de trabajo. |
B8 |
Capacidad de análisis y de síntesis aplicada a la gestión y organización de la información. |
B9 |
Capacidad de gestión de la información relevante. |
B10 |
Capacidad de uso y adaptación de diversas técnicas de comunicación oral y escrita con los usuarios de la información. |
B11 |
Habilidades en el uso de software genérico. |
B13 |
Capacidad de organización y planificación del trabajo propio. |
B14 |
Capacidad de integración en equipos multidisciplinares. |
B16 |
Capacidad para la adaptación a cambios en el entorno. |
C3 |
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida. |
C5 |
Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras. |
C6 |
Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponibles para resolver los problemas con los que deben enfrentarse. |
C7 |
Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida. |
C8 |
Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desenvolvimiento tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Deseñar recursos de información facendo uso das tecnoloxías web, cunha axeitada organización da información que permita a adecuación dos recursos ás necesidades dos usuarios. |
A1 A3 A4 A7
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B14 B16
|
C3 C5 C6 C7 C8
|
Coñecer as capacidades proporcionadas polas tecnoloxías web |
A1 A3 A4 A5 A7
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B14 B16
|
C3 C5 C6 C7 C8
|
Coñecer arquitecturas, técnicas e recomendacións de deseño, organización e presentación de sitios web, facendo especial énfase no concepto de usabilidade. |
A1 A3 A4 A5 A7
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B14 B16
|
C3 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introdución |
Conceptos básicos de informática necesarios para entender o resto dos contidos da asignatura. |
Fundamentos. Tecnoloxías. |
A linguaxe HTML.
Follas de estilos CSS. |
Deseño de sitios web |
O proceso de deseño web.
Organización e exploración de sitios web.
Elementos para o deseño.
Principios básicos de deseño.
Accesibilidade web. |
Conceptos avanzados |
Ferramentas de publicación: xestores de contidos, wikis e blogs
HTML dinámico.
Aplicacións web.
Plugins.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
21 |
0 |
21 |
Traballos tutelados |
21 |
70 |
91 |
Proba mixta |
0 |
35 |
35 |
|
Atención personalizada |
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición, por parte dos docentes, de contidos nunha aula convencional, incluíndo demostracións do uso de ferramentas TIC |
Traballos tutelados |
Realización de traballos, individualmente ou en grupo, baixo a supervisión dos docentes |
Proba mixta |
Realización dunha proba escrita para demostrar os coñecementos e competencias adquiridos en relación á materia |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Resolución de dúbidas en horario de titorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
Avaliarase a adecuación ás pautas marcadas (contido e presentación), a aplicación dos coñecementos adquiridos, a coherencia entre a proposta e o seu desenvolvemento, as iniciativas, a resolución de problemas, fontes e bibliografía utilizada, e a entrega do traballo no prazo establecido.
Realizarase unha presentación oral do traballo que tamén se terá en conta na avaliación. |
40 |
Proba mixta |
Proba escrita na que deben ser demostrados os coñecementos e as competencias adquiridos |
50 |
Sesión maxistral |
Avaliarase a participación e achegas de interese por parte dos estudantes, así como a resolución e entrega des exercicios curtos que se propoñan na presentación dos diferentes temas |
10 |
|
Observacións avaliación |
PRIMEIRA OPORTUNIDADE Para aprobar a materia é obligatorio: - Unha NOTA MÍNIMA de 2 (sobre 4) nos traballos tutelados.
- Unha NOTA MÍNIMA de 2,5 (sobre 5) na proba mixta.
De non obter a nota mínima nos traballos tutelados ou na proba mixta, a nota máxima global da materia non será superior a un 4,9. Terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que non realice a proba mixta. SEGUNDA OPORTUNIDADE Poderán presentarse á segunda oportunidade ÚNICAMENTE aqueles/as estudantes que non superen a materia na primeira oportunidade. A recuperación de cada unha das partes farase da seguinte forma: - Traballos tutelados (50% da nota final): realización e presentación nas mesmas condicións que na primeira oportunidade.
- Proba escrita teórica e práctica (50% da nota final): para recuperar a nota da proba mixta e das sesións maxistrais.
Se un/unha estudante decide non realizar a recuperación dalgunha das partes, conservará a nota obtida na primeira oportunidade nesa parte. Os/as estudantes que non acaden a nota mínima nos traballos tutelados ou na proba mixta na primeira oportunidade deberán recuperalos obligatoriamente na segunda oportunidade para aprobar a materia. Para aprobar a materia na segunda oportunidade é obligatorio obter unha nota mínima de 2,5 sobre 5 no traballo tutelado, e de 2,5 sobre 5 na proba mixta. Terá cualificación de NON PRESENTADO calquera estudante que non opte á recuperación de ningunha dúas partes. DISPENSA ACADÉMICA Aqueles/as estudantes con matrícula a tempo parcial e dispensa académica que lles exima da asistencia ás clases poderán, en primeira oportunidade, demostrar o seu coñecemento da materia mediante un exame teórico e práctico que valerá o 50% da nota e entregar os traballos tutelados. Para a segunda oportunidade, as condicións son as mesmas que as do resto do alumnado.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Zeldman, J. (2003). Diseño con estándares web. Anaya Multimedia
Powell, T. (2001). Diseño de sitios web. Osborne McGraw-Hill |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Bibliotecas Dixitais/710G02036 |
|
Materias que continúan o temario |
Informática Aplicada/710G02004 | Informática Documental/710G02015 | Bases de Datos Documentais/710G02025 |
|
|