Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A13 |
Coñecemento da mecánica e dos compoñentes de máquinas |
A15 |
Coñecemento das características dos sistemas de propulsión naval |
A20 |
Coñecemento das características dos materiais estruturais navais e dos criterios para a súa selección |
A21 |
Coñecemento dos procedementos e sistemas que se empregan para o control da corrosión mariña |
A29 |
Coñecemento dos procesos de construción naval |
A30 |
Coñecemento dos fundamentos do tráfico marítimo para a súa aplicación á distribución dos espazos do buque |
A31 |
Coñecemento dos materiais específicos para máquinas, equipos e sistemas navais, así como dos criterios para a súa selección |
A32 |
Coñecemento dos motores diésel mariños, turbinas de gas e plantas de vapor |
A33 |
Coñecemento dos equipos e sistemas auxiliares navais |
A34 |
Coñecemento das máquinas eléctricas e dos sistemas eléctricos navais |
A40 |
Coñecemento dos fundamentos do tráfico marítimo para a súa aplicación á selección e montaxe dos medios de carga e descarga do buque |
B1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita encontrarse a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
C1 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da profesión e para a aprendizaxe ao longo da vida |
C4 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas que deben enfrontarse |
C5 |
Asumir como profesionais e cidadáns a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
C6 |
Valorar a importancia da investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Conocer y manejar correctamente la nomenclatura de las partes del buque, sus equipos, maquinaria y en general de toda la tecnología utilizada para su construcción. |
A13 A15 A20 A21 A31 A32 A33 A34
|
|
|
Conocer los distintos elementos del buque, su utilización y su función a bordo |
A13 A15 A20 A21 A31 A32 A33 A34 A40
|
|
|
Conocer las tecnicas de construcción aplicadas a la construcción naval |
A20 A21 A29 A30
|
|
|
Aprender a localizar información relevante sobre un particular en las fuentes de información disponibles sobre construcción naval. |
A29
|
B1 B3 B5
|
C1 C4 C5
|
Conocer los requerimientos técnicos a los que se ve sometido el buque durante su construcción y explotación, así como las soluciones que la ingeniería proporciona a dichos requerimientos. |
A13 A15 A20 A21 A29 A31 A32 A33 A34 A40
|
B1 B3
|
C1 C4 C6
|
Conocer la relavancia de la industria naval, en las economias de los paises |
|
B5
|
C6
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
30 |
45 |
75 |
Obradoiro |
25 |
20 |
45 |
Presentación oral |
5 |
20 |
25 |
|
Atención personalizada |
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
clase de los fundamentos de construcción naval.
Medios :
- pizarra
- transparencias
- proyecciones,
- videos
- peliculas
- etc
Exposición oral complementada con el uso de medios audiovisuales y un cierto debate entre profesor y estudiantes para transmitir de la mejor manera posible los conocimientos del profesor al alumno. Previamente se les facilita a los alumnos copia del tema que se va a presentar por medios audiovisuales, para facilitarles el seguimiento de las explicaciones. Aunque no es la mejor de las metodologías y no goza de buena prensa, la lección magistral sigue siendo la forma más eficiente de transmitir de forma rápida grandes caudales de información en el poco tiempo del que se dispone para la impartición de la materia. |
Obradoiro |
Visitas a :
Astilleros
Talleres de construcción naval
Museo monográficos de construcción naval |
Presentación oral |
Presentación de trabajos sobre la asignatura realizados por los alumnos tutelados.
Los alumnos desde el primer día se ven obligados a trabajar en equipo, estructurando los temas espuestos en las lecciones magistrales, para al final presentar un estudio de los mismos, o lo que es lo mismo son responsables de sus propios apuntes |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
La atención personalizada se articula a través de las tutorías. El profesor está disponible para atender al alumno y solucionarle todas sus consultas relativas a la asignatura dentro del horario de tutorías asignado por el centro.Se trata de una actividad voluntaria y no evaluable. De todas formas, se anima a los alumnos a hacer uso de ella tanto como estimen conveniente.El alumno en todo momento puede contar con la colaboraciión de los profesores, tanto de forma individual como en equipo. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
se valora el aprendizaje en esta tecnología (construcción naval) |
100 |
|
Observacións avaliación |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Es una asignatua de fundamentos |
|