Datos Identificativos 2014/15
Asignatura (*) Sectores de Negocio Código 614G01074
Titulación
Grao en Enxeñaría Informática
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Tecnoloxías da Información e as Comunicacións
Coordinación
Pazos Sierra, Alejandro
Correo electrónico
alejandro.pazos@udc.es
Profesorado
Arcay Varela, Bernardino
Dafonte Vazquez, Jose Carlos
Pazos Sierra, Alejandro
Correo electrónico
bernardino.arcay@udc.es
carlos.dafonte@udc.es
alejandro.pazos@udc.es
Web
Descrición xeral Dar a conocer a los alumnos las peculiaridades profesionales que van a tener que afrontar en los diferentes Sectores de Negocio del área de influencia de la UDC. Se dividen en 7 áreas:

Negocio Electrónico, Sector TIC, Sector Audiovisual, Sector Banca, Sector Logística, Sector de Biotecnología y Salud y Sector de Administración Pública.

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A46 Capacidade de integrar solucións de tecnoloxías da información e as comunicacións e procesos empresariais para satisfacer as necesidades de información das organizacións, permitíndolles alcanzar os seus obxectivos de forma efectiva e eficiente, e dándolles así vantaxes competitivas.
A47 Capacidade para determinar os requisitos dos sistemas de información e comunicación dunha organización de acordo cos aspectos de seguridade e cumprimento da normativa e a lexislación vixente.
A49 Capacidade para comprender e aplicar os principios e as prácticas das organizacións, de forma que poidan exercer como enlace entre as comunidades técnica e de xestión dunha organización, e participar activamente na formación dos usuarios.
B1 Capacidade de resolución de problemas
B3 Capacidade de análise e síntese
B6 Toma de decisións
B8 Capacidade de traballar nun equipo interdisciplinar
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Capacidad para conocer los principios básicos en los que se basa el comercio electrónico y sus posibilidades de aplicación. A46
A47
A49
B1
B3
B6
B8
C2
C4
C6
C7
C8
Conocer las peculiaridades y requerimientos para laintegración de un ingeniero informático en el sector de las Tecnologías de la Información y las comunicaciones (TIC) A46
A47
A49
B1
B3
B6
B8
C2
C4
C6
C7
C8
Conocer las peculiaridades y requerimientos para laintegración de un ingeniero informático en el sector Audiovisual A46
A47
A49
B1
B3
B6
B8
C2
C4
C6
C7
C8
Conocer las peculiaridades y requerimientos para laintegración de un ingeniero informático en el sector Banca A46
A47
A49
B1
B3
B6
B8
C2
C4
C6
C7
C8
Conocer las peculiaridades y requerimientos para laintegración de un ingeniero informático en el sector Logística A46
A47
A49
B1
B3
B6
B8
C2
C4
C6
C7
C8
Conocer las peculiaridades y requerimientos para laintegración de un ingeniero informático en el sector Biotecnología y salud A46
A47
A49
B1
B3
B6
B8
C2
C4
C6
C7
C8
Conocer las peculiaridades y requerimientos para laintegración de un ingeniero informático en el sector de la Administración Pública A46
A47
A49
B1
B3
B6
B8
C2
C4
C6
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1: negocio electrónico -
TEMA 2: sector de TIC (Tecnologías de la Información y de las Comunicaciones) -
TEMA 3: sector de Audiovisual -
TEMA 4: sector de Banca -
TEMA 5: sector de Logística -
TEMA 6: sector de Biotecnología y Salud -
TEMA 7: sector de Administración Pública -

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Prácticas a través de TIC 14 56 70
Traballos tutelados 7 7 14
Sesión maxistral 21 42 63
 
Atención personalizada 3 0 3
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas a través de TIC Utilización de Herramientas TIC para tomar contacto con las peculiaridades propias de uno de los sectores de negocio que se abarcan en la asignatura
Traballos tutelados Se contará con la presencia de profesionales expertos en cada uno de los sectores de negocio abarcados.
Sesión maxistral Se explicarán los conocimientos básicos específicos para cada uno de los sectores de negocio.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Prácticas a través de TIC
Descrición
Se tutorizará al alumno, tanto en grupo reducido como individualmente, para facilitar el seguimiento y la compresión de la asignatura.

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Traballos tutelados Se solicitará un trabajo tutelado de análisis de lo expuesto por los conferenciantes. 10
Sesión maxistral Examen escrito de los conocimientos adquiridos en la materia. 50
Prácticas a través de TIC Ejercicio práctico centrado en uno de los sectores de negocio de la materia (a convenir con el profesor) 40
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Computación Gráfica e Visualización/614G01066

Materias que continúan o temario
Programación Avanzada/614G01030
Xestión de Proceso de Negocio/614G01042
Marcos de Desenvolvemento/614G01052
Seguridade nos sistemas Informáticos/614G01079

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías