Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Obradoiro de creación multimedia Código 616G01038
Titulación
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Optativa 6
Idioma
Galego
Prerrequisitos
Departamento Tecnoloxías da Información e as Comunicacións
Coordinación
Romero Cardalda, Juan Jesus
Correo electrónico
juan.romero1@udc.es
Profesorado
Carballal Mato, Adrián
Castro Pena, Luz
Romero Cardalda, Juan Jesus
Correo electrónico
adrian.carballal@udc.es
maria.luz.castro@udc.es
juan.romero1@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B7 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
B8 Traballar en equipo respetando os valores dos demais.
B9 Resolver problemas de forma efectiva.
B10 Mellorar a capacidade de análise.
B11 Mellorar a habilidade para o uso e a adaptación axeitada das ferramentas tecnolóxicas.
B12 Capacidade de incorporarse e adaptarse a un equipo de traballo.
B13 Capacidade para asumir un liderado en proxectos.
B15 Habilidade para a organización e temporalización de tarefas.
B18 Capacidade para adaptarse a contornos cambiantes.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Deseñar e xestionar proxectos multimedia. A3
Realizar estimacións e planificacións de tarefas de proxectos multimedia. B10
B11
B13
B15
C3
Xestionar a documentación de proxectos e os equipos de traballo. B3
B5
B7
B8
B12
Xestionar a creación dos contidos en función do entorno e obxectivo A2
A3
B5
B18
C3
Realizar planes de probas. B9
B10
Traballar con ferramentas de colaboración on line para a xestión de proxectos. A3
B5
B11
B12
C3

Contidos
Temas Subtemas
1. Xestión de proxectos 1.1. Bases da xestión
1.2. Xestión de riscos
1.3. Estimación
1.4 Planificación
1.5 Orientación ao cliente/usuario
1.6 Equipo de traballo
2. Fases dun proxecto multimedia 2.1. Análise de requirimentos
2.2. Deseño conceptual.
2.3. Deseño gráfico.
2.4. Programación.
2.5. Integración
2.6. Probas

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral 6 0 6
Obradoiro 12 48 60
Presentación oral 4 8 12
Traballos tutelados 12 24 36
Prácticas a través de TIC 6 12 18
Seminario 8 0 8
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Presentacións dos temas máis teóricos da asignatura
Obradoiro Proxectos relacionados coas técnicas empregadas nas prácticas
Presentación oral Presentacións de traballos e proxectos relacionados coas prácticas
Traballos tutelados Posta en práctica dos contidos da asignatura mediante traballos de grupo
Prácticas a través de TIC Prácticas de utilización das ferramentas TIC de xestión de proxectos multimedia
Seminario Casos reais de profesionais da creación de proxectos multimedia

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Obradoiro
Descrición
Seguemento dos proxectos e prácticas propostas

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Prácticas a través de TIC Utilización das ferramentas TIC de traballo colaborativo e participación activa nas mesmas 10
Traballos tutelados Prácticas obrigatorias de aplicación práctica dos contidos da asignatura 20
Obradoiro Avaliación continua e seguimento da asignatura 50
Seminario Seguimento e participación activa dos seminarios 10
Presentación oral Presentacións orais dos traballos e prácticas realizadas durante o curso 10
 
Observacións avaliación

A asignatura está formulada como un obradoiro esencialmente práctico que implica a asistencia a clase e realización de prácticas de grupo.
Realizarase unha avaliación continua do alumnado


Fontes de información
Bibliografía básica David Miller (1997). Desarrollo Multimedia para Internet. Anaya
Steve McConnell (1997). Desarrollo y gestión de proyectos informáticos. McGraw-Hill Companies
(). http://basecamphq.com/.
(). http://www.ganttproject.biz/.
Magal, Tortajada, Morillas (2006). Preproducción multimedia. UPV

Bibliografía complementaria Rita López Sosa (2010). Desarrollo de aplicaciones multimedia. LIMUSA - Noriega Grupo Editores, C.A.
(). http://elartedepresentar.com/.
(). http://www.brainstorm9.com.br/.
(). https://gomockingbird.com/.
Tay Vaughan (2001). Multimedia: Making It Work. McGraw-Hill Osborne


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario
Informática para a creación de web e vídeo/616G01017

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías