Datos Identificativos 2014/15
Asignatura (*) Multimedia sobre dispositivos mobeis Código 616G01043
Titulación
Grao en Comunicación Audiovisual
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Humanidades
Tecnoloxías da Información e as Comunicacións
Coordinación
Martínez Costa, Sandra
Correo electrónico
s.martinez@udc.es
Profesorado
Lopez Mato, Javier
Martínez Costa, Sandra
Correo electrónico
javier.lopezm@udc.es
s.martinez@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A2 Crear productos audiovisuais.
A3 Xestionar proxetos audiovisuais.
A6 Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias.
A7 Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual.
A9 Coñecelos modelos de xestión.
B1 Aprender a aprender.
B2 Aprender a comunicarse con habilidade e fluidez.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B7 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
B8 Traballar en equipo respetando os valores dos demais.
B9 Resolver problemas de forma efectiva.
B11 Mellorar a habilidade para o uso e a adaptación axeitada das ferramentas tecnolóxicas.
B12 Capacidade de incorporarse e adaptarse a un equipo de traballo.
B13 Capacidade para asumir un liderado en proxectos.
B17 Capacidade de resistencia á frustración.
B18 Capacidade para adaptarse a contornos cambiantes.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Coñecer os fundamentos da creación de produtos multimedia A2
A3
A6
A7
A9
B1
B2
B4
B5
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B17
B18
C5

Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1. INTRODUCCIÓN. Formatos y normas de transmisión. Conceptos teóricos fundamentales: redes. Los dispositivos móviles, características y accesorios. Interfaz multitáctil y reconocimiento gestual, cámara y multicámara, GPS y giroscopio. Pantallas, tamaño y definición. Aplicaciones de realidad aumentada. Rotación de pantalla. Teclado y escritura táctil.
TEMA 2. CONTENIDOS MULTIMEDIA EN DISPOSTIVOS MÓVILES.
Contenidos editoriales (libros y periódicos), contenidos publicitarios, juegos, redes sociales, aplicaciones de productividad, aplicaciones web. Adaptación a la movilidad. Ergonomía y wireless. Interacción usuario-usuario-usuario-productor.
TEMA 3. INTRODUCCIÓN A LAS PLATAFORMAS Y HERRAMIENTAS. HTML5. iOS y Android. Game Boy 3Ds. Unity y Shiva-mobile devices development kit. Lenguaje y simuladores. Acceso a bases de datos. Gestión de recursos y memoria.
TEMA 4. DISEÑO DE APLICACIONES PARA MÓVILES Y TABLETAS DIGITALES. Tipografía, colores, diseños y formas para los distintos dispositivos. La ergonomía de móviles y tabletas. El sonido. Organización del flujo de trabajo para la creación de una aplicación.
TEMA 5. EL MERCADO DE APLICACIONES MÓVILES. Android y Apple markets. Seguimiento de ventas y precios.


Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Obradoiro 24 100 124
Sesión maxistral 24 0 24
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Obradoiro Creación e deseño de aplicacións para dispositivos móbiles
Sesión maxistral Docencia sobre os contidos do temario

Atención personalizada
Metodoloxías
Sesión maxistral
Obradoiro
Descrición
Titorización dos proxectos multimedia

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Sesión maxistral Exame tipo test sobre os contidos da materia 20
Obradoiro Entrega de traballos prácticos en grupo e individuais consistentes no deseño e construcción de aplicacións móbiles. 80
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Obradoiro de creación multimedia/616G01038

Materias que continúan o temario
Deseño aplicado/616G01015
Obradoiro de creación multimedia/616G01038

Observacións


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