Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Inglés I Código 653491019
Titulación
Mestrado Universitario en Xerontoloxía (Plan 2011)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Floyd Moore, Alan
Correo electrónico
alan.floyd@udc.es
Profesorado
Barros Grela, Eduardo
Floyd Moore, Alan
Correo electrónico
eduardo.barros@udc.es
alan.floyd@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A5 Saber realizar procuras en bases de datos científicas, así como aplicar os resultados das mesmas na consecución de proxectos de investigación.
A7 Ter os coñecementos suficientes para incorporarse como investigador en actividades de I+D+i.
A11 Saber difundir os resultados obtidos na actividade asistencial a través das diferentes fontes de información xerontolóxicas e xeriátricas.
B6 Ser capaz de incorporarse a calquera equipo de I+D+i.
B7 Estar en disposición de realizar actividades asistenciais e investigadoras de xeito integral nos campos social, sanitario e sociosanitario.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
- El alumno será capaz de leer y entender artículos críticos en inglés relacionados con el ámbito de la gerontología AI1
AM2
BM1
CM2
CM3
CM4
CM6
CM8
- El alumno/la alumna será capaz de realizar resúmenes escritos de artículos en inglés relacionados con la gerontología CM1
CM2
CM3
- El alumno/ la alumna será capaz de realizar resúmenes orales de artículos en inglés relacionados con la gerontología AI1
CM2
- El alumno/la alumna será capaz de realizar presentaciones orales simples en inglés sobre temas relacionados con la gerontología AI3
BI2
CM2

Contidos
Temas Subtemas
1. Inglés escrito y oral. Una introducción. Técnicas de producción de inglés oral.
Técnicas de producción de inglés escrito.
2. Introducción al inglés para las profesiones Inglés en el ámbito sanitario.
Inglés y gerontología
3. El inglés en el ámbito de la gerontología/ La gerontología en inglés Gerontología en la Unión Europea
Gerontología en Estados Unidos
Gerontología en otros países de habla inglesa.
4. El inglés en las profesiones de la salud Léxico.
Expresiones.
Situaciones auténticas.
Técnicas de escritura: trabajos de investigación,
dossiers, portfolios.
Situaciones comunicativas en contexto (hospitales, centros
de salud, complejos gerontológicos, etc).
5. El inglés en las profesiones de la salud: dificultades particulares Etimología
Lenguaje científico
6. Prácticas de presentaciones Criterios para hacer presentaciones científicas en inglés
Evaluación crítica de ejemplos

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Lecturas 0 12 12
Aprendizaxe colaborativa 3 0 3
Presentación oral 8 10 18
Análise de fontes documentais 1 2 3
Proba obxectiva 0 6 6
Sesión maxistral 15 12 27
Traballos tutelados 0 6 6
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Lecturas Artículos, textos y diversos 'hand outs' a lo largo del curso
Aprendizaxe colaborativa Trabajo colaborativo en persona o a distancia utilizando las tecnologías de la comunicación.
Presentación oral Presentaciones en clase que sirven de evaluación
Análise de fontes documentais Estudio crítico de artículos académicos en el ámbito de la gerontología. Análisis lingüístico.
Proba obxectiva Examen, normalmente tipo test, tipo ensayo breve, o tipo comentario de textos.
Examen oral.
Sesión maxistral Clases semanales dirigidas por el profesor.
Traballos tutelados Trabajo de fin de asignatura, breve

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición

Trabajo conjunto con los alumnos, dirigidos por el profesor y de carácter eminentemente práctico.

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Traballos tutelados Trabajo fin de asignatura 25
Presentación oral Presentación en clase utilizando un software específico del tipo Power Point o Prezi 25
Proba obxectiva Examen o test escrito: lectura, comentario, traducción, etc. 50
 
Observacións avaliación

El profesor, en contacto con los alumnos, podrá considerar situaciones especiales, referidas a la participación de los alumnos en clase,al porcentaje de las pruebas realizadas y a la realización del resto de las pruebas finales.


Fontes de información
Bibliografía básica
Baker, Ann. Introducing english pronunciation a teacher’s guide to: tree or three? and ship or sheep? Cambridge [etc.]: Cambridge University Press, 1982.
Birren, James E. Encyclopedia of gerontology. 2nd ed. Oxford: Elsevier, 2007.
Bond, John. Ageing in society an introduction to social gerontology. 2nd ed. London: Sage, 1994.

Bradley, Robin A. English for nursing and health care a course in general and professional English. Milano: McGraw-Hill, 2005.
Brocklehurst·s textbook of geriatric medicine and gerontology. 6th edition. London: Churchill Livingstone, 2003.
Diccionario de términos y frases médicas inglés-español, español-inglés. Madrid: Paraninfo, 1996.
Edo Marzá, Nuria. English for patient-administration and non-clinical hospital staff. Alcalá la Real (Jaén): Formación Alcalá, 2011.
Fitzgerald, Patrick. English for medicine in higher education studies: coursebook. Reading, UK: Garnet Education, 2010.
Greenhalgh, Trisha. English for physicians english for medical conferences & presentations = inglés para médicos: inglés para congresosy presentaciones médicas. Madrid: Churchill Livingstone España, 1995.
Moody, Harry R. Aging: concepts and controversies. 6th ed. Thousand Oaks (California): Pine Forge Press, 2010.
Worsfold, Brian. Acculturating age: approaches to cultural gerontology. Lleida: Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2011. Print. Dedal-Lit (Universitat de Lleida) 7.


Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías