Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Inglés II Código 653491020
Titulación
Mestrado Universitario en Xerontoloxía (Plan 2011)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Floyd Moore, Alan
Correo electrónico
alan.floyd@udc.es
Profesorado
Barros Grela, Eduardo
Floyd Moore, Alan
Correo electrónico
eduardo.barros@udc.es
alan.floyd@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A1 Saber valorar de xeito integral ás persoas maiores así como utilizar os resultados da valoración para intervir de acordo ao diagnóstico preestablecido.
A3 Saber diagnosticar os problemas sociais e/o sociosanitarios que inciden na persoa maior e poñer en marcha as medidas axeitadas a fin de conseguir o maior estado de benestar para el e o seu entorno.
B1 Estar en disposición de integrarse en equipos de Saúde, centros xerontolóxicos e entidades que prestan servizos dirixidos as persoas maiores.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
El alumno será capaz de leer y entender artículos críticos avanzados en inglés relacionados con el ámbito de la gerontología BP1
CM1
CM2
CM3
CM4
CM6
CM8
El alumno/la alumna será capaz de realizar resúmenes escritos de artículos avanzados en inglés relacionados con la gerontología CM1
CM2
CM3
El alumno/ la alumna será capaz de realizar resúmenes orales de artículos avanzados en inglés relacionados con la gerontología AP1
CM2
El alumno/la alumna será capaz de realizar presentaciones orales intermedias/ avanzadas en inglés sobre temas relacionados con la gerontología AP3
CM2

Contidos
Temas Subtemas
Inglés escrito y oral. Una introducción a aspectos avanzados de la lengua. Técnicas avanzadas de producción de inglés oral.
Técnicas avanzadas de producción de inglés escrito
Inglés para las profesiones. Nivel avanzado. Inglés en el ámbito sanitario.
Inglés y gerontología
El inglés en el ámbito de la gerontología. Nivel avanzado. Gerontología en la Unión Europea
Gerontología en Estados Unidos
Gerontología en otros países de habla inglesa
El inglés en las profesiones de la salud. Nivel avanzado. Léxico.
Expresiones idiomáticas.
Situaciones auténticas.
Técnicas de escritura: trabajos de investigación,
dossiers, portfolios.
Situaciones comunicativas en contexto (hospitales, centros
de salud, complejos gerontológicos, etc).
El inglés en las profesiones de la salud: dificultades particulares. Nivel avanzado. Variedades del inglés
Lenguaje científico y médico

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Aprendizaxe colaborativa 3 0 3
Presentación oral 8 10 18
Análise de fontes documentais 1 2 3
Proba obxectiva 0 6 6
Sesión maxistral 15 12 27
Traballos tutelados 0 6 6
Lecturas 0 12 12
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Aprendizaxe colaborativa Trabajo colaborativo en persona o a distancia utilizando las tecnologías de la comunicación.
Presentación oral Presentaciones en clase que sirven de evaluación
Análise de fontes documentais Estudio crítico de artículos académicos en el ámbito de la gerontología. Análisis lingüístico.
Proba obxectiva Examen, normalmente tipo test, tipo ensayo breve, o tipo comentario de textos.
Sesión maxistral Clases semanales dirigidas por el profesor
Traballos tutelados Trabajo de fin de asignatura, breve
Lecturas Artículos, textos y diversos 'hand outs' a lo largo del curso

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición

Trabajo conjunto con los alumnos, dirigidos por el profesor y de carácter eminentemente práctico.

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Presentación oral Presentación en clase utilizando un software específico del tipo Power Point o Prezi 25
Proba obxectiva Examen o test escrito: lectura, comentario, traducción, etc. 50
Traballos tutelados Trabajo fin de asignatura 25
 
Observacións avaliación

El profesor, en contacto con los alumnos, podrá considerar
situaciones especiales, referidas a la participación de los alumnos en clase, al
porcentaje de las pruebas realizadas y a la realización del resto de las
pruebas finales.


Fontes de información
Bibliografía básica

Baker, Ann.

Introducing english pronunciation a teacher’s guide to: tree or three? and ship or sheep?

Cambridge [etc.]: Cambridge University Press, 1982.
Birren, James E.

Encyclopedia of gerontology

. 2nd ed. Oxford: Elsevier, 2007.

Bond, John. Ageing in society an introduction to social gerontology. 2nd ed. London: Sage, 1994.

Bradley, Robin A. English for nursing and health care a course in general and professional English. Milano: McGraw-Hill, 2005.
Brocklehurst·s textbook of geriatric medicine and gerontology. 6th edition. London: Churchill Livingstone, 2003.
Diccionario de términos y frases médicas inglés-español, español-inglés. Madrid: Paraninfo, 1996.
Edo Marzá, Nuria. English for patient-administration and non-clinical hospital staff. Alcalá la Real (Jaén): Formación Alcalá, 2011.
Fitzgerald, Patrick. English for medicine in higher education studies: coursebook. Reading, UK: Garnet Education, 2010.
Greenhalgh, Trisha. English for physicians english for medical conferences & presentations = inglés para médicos: inglés para congresosy presentaciones médicas. Madrid: Churchill Livingstone España, 1995.
Moody, Harry R. Aging: concepts and controversies. 6th ed. Thousand Oaks (California): Pine Forge Press, 2010.
Worsfold, Brian. Acculturating age: approaches to cultural gerontology. Lleida: Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida, 2011. Print. Dedal-Lit (Universitat de Lleida) 7.
Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías