Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Traballo Fin de Mestrado: Reeducación Funcional. Autonomía Persoal e Calidade de Vida Código 653862223
Titulación
Mestrado Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (plan 2012)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 12
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Saúde
Enxeñaría Industrial 2
Fisioterapia
Medicina
Psicoloxía
Coordinación
Fuentes Boquete, Isaac Manuel
Correo electrónico
i.fuentes@udc.es
Profesorado
Avila alvarez, Adriana I.
Bellido Guerrero, Diego
Canosa Domínguez, Nereida María
Cordido Carballido, Fernando
Cudeiro Mazaira, F.Javier
Fuentes Boquete, Isaac Manuel
Gil Manso, Pedro
Gonzalez Castro, Manuel Jesus
Groba Gonzalez, Betania
López-Cortón Facal, Ana María
Meijide Failde, Rosa
Miguens Vázquez, Xoán
Movilla Fernandez, Maria Jesus
Muñiz Garcia, Javier
Pereira Loureiro, Javier
Pita Fernandez, Salvador
Pousada Garcia, Thais
Rodríguez Sotillo, Antonio
Rosende Celeiro, Iván de
Sobrido Prieto, María
Viana Moldes, Ines
Vilariño Vilariño, Maria Isabel
Correo electrónico
adriana.avila.alvarez@udc.es
diego.bellido@udc.es
nereida.canosa@udc.es
fernando.cordido@udc.es
javier.cudeiro@udc.es
i.fuentes@udc.es
pedro.gil.manso@udc.es
manuel.gonzalez@udc.es
b.groba@udc.es
ana.lopez-corton@udc.es
rosa.meijide.failde@udc.es
xoan.miguens.vazquez@udc.es
maria.jesus.movilla@udc.es
javier.muniz.garcia@udc.es
javier.pereira@udc.es
salvador.pita@udc.es
thais.pousada.garcia@udc.es
antonio.rodriguez.sotillo@udc.es
ivan.de.rosende.celeiro@udc.es
maria.sobrido@udc.es
ines.viana@udc.es
isabel.vilarino@udc.es
Web http://www.udc.es/fcs/ga/index.htm
Descrición xeral Realización, presentación e defensa pública ante tribunal dun traballo ou proxecto de investigación.

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A1 Capacidade para elixir e aplicar as metodoloxías de investigación mais adecuadas á investigación proposta.
A2 Capacidade para o deseño experimental e o completo desenvolvemento de proxectos de investigación no ámbito sanitario, desde a formulación da hipótese de investigación ata a comunicación dos resultados.
A3 Adquirir un sentido ético da investigación sanitaria.
A4 Obter un substrato teórico suficiente para comprender o entorno clínico de aplicación das técnicas de investigación.
A5 Adquirir o coñecemento da realidade investigadora nun ámbito concreto das ciencias da saúde.
B1 Capacidade para aplicar o método científico na planificación e o desenvolvemento da investigación sanitaria.
B2 Fluidez e propiedade na comunicación científica oral e escrita.
B3 Compromiso pola calidade do desenvolvemento da actividade investigadora.
B4 Capacidade de análise e de síntese.
B5 Habilidade para manexar distintas fontes de información.
B6 Capacidade para traballar de forma colaborativa en equipos multi e interdisciplinar.
B7 Capacidade de establecer unha relación de empatía cos suxeitos implicados no desenvolvemento da actividade investigadora.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Capacitar ó alumnado para a realización dun traballo ou proxecto de investigación no ámbito clínico. AM1
AM2
AM3
AM4
AM5
BM1
BM2
BM3
BM4
BM5
BM6
BM7
CM1
CM2
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7
CM8

Contidos
Temas Subtemas
Realización e presentación para a súa defensa pública ante tribunal dun traballo ou proxecto de investigación titorizado no ámbito da investigación clínica. As normas de realización, presentación, defensa e cualifiación do Traballo Fin de Mestrado están recollidas no REGULAMENTO DO TRABALLO DE FIN DE GRAO/MESTRADO da Facultade de Ciencias da Saúde (http://www.udc.es/fcs/ga/index.htm).

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Presentación oral 0.5 9.5 10
Traballos tutelados 0 278 278
 
Atención personalizada 12 0 12
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral A defensa do Traballo Fin de Mestrado será realizada por cada alumno en sesión pública, e consistirá na exposición oral do traballo ante un tribunal formado por profesorado do mestrado, no que se dará conta dos aspectos máis relevantes da actividade realizada. O alumnado poderá axudarse dos medios informáticos e audiovisuais que estime pertinentes. Tras a exposición, os membros do tribunal poderán formular as preguntas e solicitar as aclaracións que consideren oportunas para poder xulgar a calidade do traballo, ás que o alumno deberá dar resposta. Todo este proceso está regulado polo REGULAMENTO DO TRABALLO FIN DE MESTRADO da Facultade de Ciencias da Saúde (http://www.udc.es/fcs/ga/index.htm)
Traballos tutelados Realización do "manuscrito" do Traballo Fin de Mestrado. As normas para a elaboración e entrega deste traballo, así como outros aspectos como a actuación do tribunal e o procedemento de reclamación do alumnado, están recollidos no REGULAMENTO DO TRABALLO FIN DE MESTRADO da Facultade de Ciencias da Saúde (http://www.udc.es/fcs/ga/index.htm).

Atención personalizada
Metodoloxías
Presentación oral
Traballos tutelados
Descrición
Orientación e supervisión na realización e na presentación para a súa defensa pública ante tribunal dun traballo ou proxecto de investigación. O titor do Traballo Fin de Mestrado debe autorizar a presentación do mesmo para a súa avaliación, tal como se recolle no REGULAMENTO DO TRABALO FIN DE MESTRADO da Facultade de Ciencias da Saúde (http://www.udc.es/fcs/ga/index.htm).

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Presentación oral A defensa pública do Traballo Fin de Mestrado será avaliada por un tribunal formado por profesorado do mestado, que determinará a capacidade do alumnado na súa exposición e defensa pública. As normas para a realización da defensa pública, a actuación do tribunal e o procedemento de reclamación do alumnado, están recollidos no REGULAMENTO DO TRABALLO FIN DE MESTRADO da Facultade de Ciencias da Saúde (http://www.udc.es/fcs/ga/index.htm). 50
Traballos tutelados A calidade do "manuscrito" do Traballo Fin de Mestrado será avaliado por un tribunal formado por profesorado do mestado. As normas para a elaboración e entrega deste traballo, así como outros aspectos como a actuación do tribunal e o procedemento de reclamación do alumnado, están recollidos no REGULAMENTO DO TRABALLO FIN DE MESTRADO da Facultade de Ciencias da Saúde (http://www.udc.es/fcs/ga/index.htm). 50
 
Observacións avaliación

 


Fontes de información
Bibliografía básica (). .

As fontes de información serán as propias do ámbito científico no que se desenvolve o Traballo Fin de Mestrado de cada alumno. En particular, estas fontes de información serán principalmente artigos científicos relevantes e de actualidade e publicados en revistas con factor de impacto.

En canto ás normas de realización do Traballo Fin de Mestrado, o alumnado ten á súa disposición o REGULAMENTO DO TRABALLO FIN DE MESTRADO da Facultade de Ciencias da Saúde (http://www.udc.es/fcs/ga/index.htm).

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías