Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Comunicación institucional e marketing público Código 611440024
Titulación
Mestrado Universitario en Xestión e Políticas Públicas (Plan 2009)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Prerrequisitos
Departamento Análise Económica e Administración de Empresas
Coordinación
Martinez Fernandez, Valentin
Correo electrónico
valentin.martinez@udc.es
Profesorado
Martinez Fernandez, Valentin
Correo electrónico
valentin.martinez@udc.es
Web
Descrición xeral En esta asignatura se presenta los principios fundamentales que rigen el funcionamiento del marketing y la comunicación en el ámbito público.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías