Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | A A |  
MÁSTER EN INTERVENCIÓN LOGOPÉDICA NA INFANCIA E NA ADOLESCENCIA
 Asignaturas
  Promoción do Aprendizaxe da Lectura
   Competencias do título
Código Competencias da titulación
A8 Coñecer os principais procesos implicados no desenvolvemento da lectura e da escritura.
A10 Coñecer a utilidade das TICS na valoración da lectura e a conciencia fonolóxica.
A24 Identificar signos relativos aos procesos lectores retrasados ou diverxentes.
A25 Coñecer e seleccionar programas, ferramentas e software de intervención logopédica para o traballo reeducativo coas novas tecnoloxías da información e comunicación.
A30 Reflexionar sobre procedementos que permiten xestionar a aprendizaxe do alumno.
A56 Coñecer e aplicar técnicas de análise de datos na investigación logopédica.
A58 Utilizar os recursos informáticos como ferramenta para a análise de datos.
A62 Saber establecer criterios de promoción lectora para o alumno/a e/ou a aula.
A64 Deseñar técnicas de intervención para as principais dificultades na adquisición do proceso lecto-escritor.
A66 Capacidade de análise e discusión en grupo de contidos teóricos e procedimentais.
A70 Elaborar informes de exploración e de diagnóstico, de seguimento, de finalización e de derivación.
A72 Asesorar as familias e o contorno social das persoas usuarias, favorecendo a súa participación e colaboración no tratamento logopédico.
A75 Comunicar de xeito oral e escrito as súas observacións e conclusións ao suxeito , aos familiares e ao resto dos profesionais que interveñen na súa atención, adaptándose as características do contorno profesional (educativo, sanitario ou asistencial).
A81 Comprender, valorar e incorporar á praxe profesional as producións científicas que sustentan o desenvolvemento profesional do/a logopeda.
A83 Coñecer e dominar o acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional.
A85 Avaliar a propia intervención profesional para optimizala.
A87 Aprender autonomamente, e acadar un grao de motivación que lle permita facelo de maneira continuada.
B2 Aprender a aprender.
B3 Resolver problemas de forma efectiva.
B4 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B5 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B6 Traballar de forma colaborativa.
B7 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B8 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
B9 Capacidade de observar e de escoitar de forma activa.
B10 Capacidade para motivarse e procurar a calidade na actuación profesional.
B12 Traballar en equipo e, no seu caso, de forma interdisciplinaria.
B14 Ser creativo no exercicio da profesión.
B15 Tomar decisións con autonomía e responsabilidade.
B17 Capacidade de organizar e planificar.
B19 Resolver problemas.
B20 Razoar de forma crítica.
B21 Capacidade de análise e síntese.
B22 Aprender autonomamente, e motivarse para facelo de forma continuada.
B23 Coñecer e manexar as novas tecnoloxías da comunicación e da información.
B25 Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional.
B26 Apreciar as distintas manifestacións da diversidade.
B27 Saber expresarse en público.
B28 Pór en valor a súa profesión no contorno en que desenvolve o seu traballo.
B29 Adoptar unha actitude positiva e paciente.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes