Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
GRAO EN EDUCACIÓN INFANTIL |
![]() |
![]() |
![]() |
Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Practicum I | Código | 652G01028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 9 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Promover e facilitar a aprendizaxe na primeira infancia, desde unha perspectiva global e integradora das súas diferentes dimensións )cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva) | A5 A6 A13 A22 A30 A63 |
B2 B4 B5 B7 B8 B12 B23 |
C4 C7 C8 |
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade que atendan ás singularidades educativas das crianzas, a igualdade de xénero, a equidade e o respecto dos dereitos humanos e do medio. | A59 A62 A65 |
B12 B24 B25 |
C3 C4 |
Coñecer a organización dos centros en que se imparte educación infantil e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. | A29 A30 A64 A66 |
B5 B6 |
C4 C8 |
Asumir o exercicio da función docente e ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida. | A37 A63 |
B1 B3 B4 B14 |
C6 C8 |
Reflexionar sobre a práctica da aula para innovar e mellorar o labor docente. | A12 A13 A23 |
B11 B18 |
C4 C7 C8 |
Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa, e valorar a importancia de promover este tipo de hábitos e destrezas desde a primeira infancia. | A5 |
B4 B9 |
C7 C8 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos centros en que se imparte educación infantil e aos seus profesionais. | A12 A13 A31 A63 A64 |
B6 B22 |
C4 C5 C8 |
|