Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Coñecer os campos da educación social e recoñecer novos ámbitos emerxentes. |
A1
|
|
|
Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. |
A2
|
|
|
Distinguir os estadios evolutivos das persoas, e interpretar as súas implicacións educativas. |
A4 A5 A9
|
|
|
Deseñar e desenvolver proxectos, programas e servizos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenvolvemento comunitario. |
A9
|
|
|
Formar axentes de intervención socioeducativa e comunitaria |
A17
|
|
|
Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información |
|
B1 B2
|
|
Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa |
|
B2
|
|
Deseñar e impulsar espazos socioeducativos en contextos de diversidade atendendo á igualdade de xénero, á equidade e respecto aos dereitos humanos, favorecendo o empoderamento das persoas e colectivos ubicados en situacións de desvantaxe social |
|
B4
|
|
Capacidade de mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión |
|
B5
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
|
C1
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
|
|
C7
|