MESTRE: ESPECIALIDADE EN AUDICIÓN E LINGUAXE |
Asignaturas |
Trat. Educ. dos Trast. da Lingua Oral e Escrita I |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Trat. Educ. dos Trast. da Lingua Oral e Escrita I | Código | 652411205 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | Anual |
Segundo | Troncal | 6.5 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Coñecer os fundamentos psicolóxicos, lingüísticos e sociais das diferentes capacidades comunicativo-lingüísticas. |
A2 | Ser capaz de analizar os distintos contextos de escolarización para poder ofrecer diferentes respostas en función das distintas condicións persoais. |
A3 | Ser capaz de avaliar a competencia curricular nas distintas áreas relacionadas coa comunicación. |
A4 | Ser capaz de realizar unha avaliación precisa dos niveis de competencia persoal do alumnado naqueles ámbitos do seu desenvolvemento psicosocial que poidan estar na orixe das súas dificultades comunicativo lingüísticas. |
A5 | Ser capaz de determinar as necesidades lingüístico-comunicativas dos distintos alumnos ou grupos de alumnos, definindo ámbitos de actuación prioritarios, así como o grao e a duración das intervencións a nivel comunicativo, as axudas e os apoios requiridos para promover a aprendizaxe dos contidos. |
A6 | Ser capaz de acometer, directa ou en colaboración co resto do profesorado, a planificación, o desenvolvemento e a avaliación dunha resposta educativa de calidade para o alumnado con dificultades comunicativo-lingüísticas. |
A8 | Establecer os obxectivos e as etapas dos tratamentos educativos que aplica aos problemas relacionados coa comunicación e a linguaxe. |
A9 | Aplicar os tratamentos educativos aos problemas da comunicación e da linguaxe cos métodos, as técnicas e os recursos mais eficaces e adecuados. |
A10 | Ser capaz de promover o desenvolvemento e a aprendizaxe ao longo dos períodos da educación infantil e primaria. |
|