Código
|
Competencias da titulación
|
A8 |
Coñecer os principais procesos implicados no desenvolvemento da lectura e da escritura. |
A28 |
Deseñar e planificar sesións de intervención e apoio logopédico con ferramentas da rede. |
A30 |
Reflexionar sobre procedementos que permiten xestionar a aprendizaxe do alumno. |
A56 |
Coñecer e aplicar técnicas de análise de datos na investigación logopédica. |
A58 |
Utilizar os recursos informáticos como ferramenta para a análise de datos. |
A60 |
Promover actitudes de solidariedade, respecto e apoio para coas persoas con trastornos psicolóxicos. |
A64 |
Deseñar técnicas de intervención para as principais dificultades na adquisición do proceso lecto-escritor. |
A68 |
Ser capaz de comunicar os resultados dunha investigación. |
B2 |
Aprender a aprender. |
B3 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B4 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 |
Traballar de forma colaborativa. |
B14 |
Ser creativo no exercicio da profesión. |
B15 |
Tomar decisións con autonomía e responsabilidade. |
B17 |
Capacidade de organizar e planificar. |
B19 |
Resolver problemas. |
B24 |
Ter iniciativa e espírito emprendedor. |
B26 |
Apreciar as distintas manifestacións da diversidade. |
B28 |
Pór en valor a súa profesión no contorno en que desenvolve o seu traballo. |
B29 |
Adoptar unha actitude positiva e paciente. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |