Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
DIPLOMADO EN EDUCACIÓN SOCIAL |
Asignaturas |
Educación de Persoas Adultas |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Educación de Persoas Adultas | Código | 652811207 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 5 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Comprender a xenealoxía dos procesos históricos de consolidación da profesión e da intervención socioeducativa. | A1 |
||
Coñecer os estadios evolutivos da persoa, e comprender as súas implicacións educativas | A5 |
||
Deseñar e desenvolver proxectos, programas, servizos e accións nos diversos ámbitos de traballo socioeducativo | A15 |
||
Identificar e analizar os factores contextuais que afectan aos procesos socioeducativos. | A7 A24 |
||
Analizar, sintetizar e valorar criticamente a información | B2 |
||
Ser capaz de cuestionar a propia escala de valores e comprender as responsabilidade éticas, profesionais e sociais da profesión. | B12 |
||
Saber presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos | B3 |
||
Planificar e organizar a aprendizaxe con iniciativa, responsabilidade e de xeito autónomo | B5 |
||
Ser capaz de resolver problemas e tomar decisións | B8 |
||
Recoñecer á necesidade e importancia de implicarse nunha aprendizaxe ao longo da vida | B14 B19 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | C1 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | C4 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C7 |
|