Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
GRAO EN EDUCACIÓN INFANTIL |
![]() |
![]() |
![]() |
Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía do desenvolvemento de 0 a 6 anos | Código | 652G01004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | Traballo en grupos de catro persoas que consiste na realización de actividades a facer na aula e fóra dela para cada un dos temas. Estas actividades colaborativas serán basicamente de orientación-execución ou demostración-práctica. | 0 |
Traballos tutelados | Trátase de identificar, analizar e estudar algunhas das características psicoevolutivas dunha pequena mostra de alumnado de infantil e elaborar informes/artigos en base aos datos obtidos. Estes traballos faranse en grupos de catro persoas. | 0 |
Estudo de casos | Traballo en grupos para elaborar informes de casos psicoevolutivos, a partir da observación participativa ou da aplicación de probas a alumnado de 0-6 anos. | 0 |
Análise de fontes documentais | Busca de fontes documentais para descubrir os contidos propios e específicos da disciplina e o currículo da educación infantil. | 0 |
Portafolios do alumno | É unha carpeta ou arquivador de cada grupo de traballo, ordenado por temas, que contén as actividades e prácticas de aprendizaxe realizadas polo alumnado da materia. Este portafolios que integra as metodoloxías de aprendizaxe cooperativo, traballos tutelados, estudo de casos e análise de fontes documentais será o material que se contemple na avaliación. |
80 |
Proba mixta | Esta proba de carácter individual realizarase ao finalizar cada un dos temas da materia, para verificar o grao de adquisición das competencias do saber e saber facer. | 20 |
Observacións avaliación | ||
1ª CONVOCATORIA. Dependendo da asistencia continuada ou non as clases, hai dúas modalidades de seguir a materia de “Psicoloxía do desenvolvemento de 0 a 6 anos” que determinan dous modos diferentes de avaliación: Modalidade A: Avaliación Continua e Modalidade B de Avaliación Final
a) as achegas do grupo de estudantes que serán presentadas nun dossier ou carpeta de traballo que incluirá as actividades e prácticas do grupo. Para superar satisfactoriamente a materia será necesario realizar todas as actividades e prácticas propostas para cada tema e participar no traballo non presencial como mínimo nun 85% das horas traballadas. Isto suporá como máximo un 80% da cualificación (a nota resultante desta carpeta de traballo non terá que ser necesariamente igual para todo o grupo) b) as probas mixtas individuais sobre os contidos teórico-prácticos da materia. Isto representa como máximo un 20% da cualificación.
OUTRAS CONVOCATORIAS Nas restantes convocatorios seguirase a Modalidade B anterior, isto é proba escrita dos contidos teórico-prácticos da materia do curso académico correspondente. |
|