GRAO EN EDUCACIÓN INFANTIL |
Asignaturas |
Investigación e avaliación da calidade de proxectos educativos |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación e avaliación da calidade de proxectos educativos | Código | 652G01010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica | |
- Arnal, J.; Del Rincón, D.; Latorre, A. y Sans, A. (1995).Técnicas de investigación en ciencias sociales. Madrid: Dykinson, S.L. -Arnal, J., Latorre, A. y Del Rincón, D. (1996). Bases metodológicas de la investigación educativa. Barcelona: GR92. -Bernardo Carrasco, J. y Caldero Hernández, J.F. (2000). Aprendo a investigar en educación. Madrid: Rialp. -Bisquerra, R. (1989). Métodos de investigación educativa. Guía práctica. Barcelona:CEAC. -Cabrera, F.A. y Espín, J.V. (1986). Medición y evaluación educativa. Fundamentos teórico-prácticos. Barcelona: PPU. -Cardona Moltó, Mª. C. (2002). Introducción a los métodos de investigación en educación.Madrid: Pirámide. -Casanova, M.A. (1995). Manual de la evaluación educativa. Madrid: -Colás Bravo, Mª P. y Buendía Eisman, L. (1994). Investigación educativa. 2ª edición. Sevilla: Alfar. -Martínez Arias, R. (1996). Psicometría: teoría de los tests psicológicos y educativos. Madrid: Síntesis. -Mateo, J. (2000). La evaluación educativa, su práctica y otras metáforas. Barcelona: Horsori/ICE. -McMillan, James H. y Schumacher, S. (2005). Investigación educaitva. 5º. Edición. Madrid: Pearson (Addison Wesley). Medina, A. y Villar, L. M. (1995). Evaluación de Programas Educativos, Centros y Profesores. Madrid: Universitas. -Stake, Robert. E. (2006). Evaluación comprensiva y evaluación basada en estándares. Barcelona: Editorial Graó |
|
Bibliografía complementaria | |
Bisquerra, R. (1987). Introducción a la estadística aplicada a la investigación educativa. Un enfoque informático conlos paquetes BMDP y SPSS-X. Barcelona: PPU. -Castillo, S. (coord.) (2002). Compromisos de la evaluación educativa. Madrid: Prentice Hall. -De -González Ramírez, T. (coord.). (2000). Evaluación y gestión d ela claidad educativa. Un enfoque metodológico. Málaga: Aljibe. -Hernández Pina, F. (19959. Bases metodológicas de la investigación educativa I. Fundamentos. Barcelona: PPU. -Ibar, M.G. (2002). Manual general de la evaluación. Barcelona:Octaedro. -López-Barajas Zayas, E. (2000). Fundamentos de metodología científica. 5ª. Edición. Madrid: UNED. -Meliá Navarro, J.L. (2000). Teoría de la fiabilidad y la validez. Valencia: J.L. Meliá Navarro. |
|