Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
GRAO EN EDUCACIÓN INFANTIL |
Asignaturas |
Intervención psicolóxica no contexto familiar |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicolóxica no contexto familiar | Código | 652G01017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A10 | Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo. |
A11 | Coñecer e saber exercer as funcións de titor e orientador en relación coa educación familiar. |
A12 | Promover e colaborar en accións dentro e fóra da escola, organizadas por familias, concellos e outras institucións con incidencia na formación cidadá. |
A13 | Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeracionais; multiculturalidade e interculturalista; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sustentable. |
A14 | Coñecer a evolución histórica da familia, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e educación no contexto familiar. |
B2 | Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva. |
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 | Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
B8 | Capacidade de adaptación a situacións novidosas. |
B18 | Capacidade para relacionarse positivamente con outras persoas. |
B20 | Coñecemento de outras culturas e de outras costumes. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|