Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
GRAO EN EDUCACIÓN INFANTIL |
Asignaturas |
Ensino das ciencias da natureza |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Ensino das ciencias da natureza | Código | 652G01019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A33 | Coñecer os fundamentos científicos, matemáticos e tecnolóxicos do currículo desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. |
A36 | Coñecer a metodoloxía científica e promover o pensamento científico e a experimentación. |
A38 | Coñecer os momentos máis sobresaíntes da historia das ciencias e as técnicas e a súa trascendencia. |
A39 | Elaborar propostas didácticas en relación coa interacción ciencia, técnica, sociedade e desenvolvemento sustentable. |
A40 | Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural a través de proxectos didácticos adecuados. |
A41 | Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación. |
B2 | Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
B10 | Capacidade de análise e síntese. |
B11 | Capacidade de busca e manexo de información. |
B12 | Capacidade de organización e planificación. |
B17 | Capacidade para presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. |
B25 | Utilización das TIC no ámbito de estudo e do contexto profesional. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|