Básica
|
González Seijas, R.M. y Cuetos,F. (2008). Actividades para el aprendizaje de la lectura y de la escritura.. Madrid: Cepe.
Defior,S., Gallardo,J., Ortúzar,R. (2004). Aprendiendo a leer. Materiales de apoyo.. Málaga: Aljibe.
Molina,S. (2000). Como prevenir las dificultades en el aprendizaje de la lectura.. Málaga: Aljibe
Salvador, F (2000). Como prevenir las dificultades en la expresión escrita.. Málaga: Aljibe
Jiménez González,J. y Ortiz González M.R, (2008). Conciencia fonológica y aprendizaje de la lectura: Teoría, evaluación e intervención.. Madrid, Síntesis
Beltrán,J., López,C. y Rodríguez,E. (2008). Precursores tempranos de la lectura.. libro de actas
Cuetos,F. (2009). Psicología de la Escritura.. Madrid, Wolters Kluwer
Cuetos, F. (2008). Psicología de la lectura.. Madrid, Wolters Kluwer
Carroll, J., Snowling, M., Hulme, CH., y Stevenson, J. (2003). (2003). The development of phonological awareness in preschool children.. Developmental Psychology, 29,
Cassidy,M. y Gregory,A. (2005). The impact of an early literacy interventión: Where are the children now?. Literacy Teaching and learning
|
Jiménez González, J. y Ortiz González, M.R. (1998): Conciencia fonológica y aprendizaje de la lectura: Teoría, evaluación e intervención. Madrid: Editorial Síntesis
National Early Literacy Panel. (2008). Developing early literacy:Report of the National Early Literacy Panel. Washington, DC: National Institute for Literacy.
Spear-Swerling, L. (2004). A road map for understanding reading disability and other reading problems: Origins, intervention, and prevention. In R. Ruddell & N. Unrau (Eds.), Theoretical models and processes of reading, vol. 5 (pp. 517-573). Newark, DE: International Reading Association.
|