Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
GRAO EN LOGOPEDIA |
Asignaturas |
Bases didácticas da intervención logopédica |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Bases didácticas da intervención logopédica | Código | 652G04008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | En relación cos estudos de caso valorarase: A comprensión da situación presentada considerando a diversidade e complexidade dos factores que inciden no ámbito educativo. A profundidade de análisise atendiendo ao marco teórico traballado na materia. Así como a fundamentación das respostas coa axuda das achegas das fontes bibliogra´ficas |
20 |
Traballos tutelados | Valorarase: -O afondamento nos contidos. -Uso da linguaxe específica da temática. -Uso de fontes documentais complementarias e actuai. -Presentación e a claridade da exposición. -Creatividade, orixinalidade e reflexión persoal |
30 |
Portafolios do alumno | -Integración dos contidos abordados na aula -Reflexión e opinión persoal -Ampliación de coñecementos empregando as fontes documentais e investigación persoal. -Aplicabilidade ao teu traballo como logopeda. |
30 |
Proba de resposta breve | -Integración dos contidos traballados na aula. -Reflexión persoal. -Contraste e fundamentación da información coas achegas aportadas dende as fontes bibliográficas recomendadas, así como doutras que considere interesante ao alumnado |
20 |
Observacións avaliación | ||
INFORMACIÓN PARA O ALUMNADO NON ASISTENTE Segundo a participación do alumnado na materia, para a avaliación hai dúas opcións: Opción A. Para o alumnado que segue o sistema ECTS, aquel que regularmente asiste/participa nas actividades de clase (80%). Neste caso o sistema de avaliación será o descrito anteriormente a través das actividades de traballos tutelados, portafolios, mesa redonda, xogo de rol e proba de ensaio. Opción B. Para o alumnado que non segue o sistema ECTS, aquel que non asiste/participa regularmente ás actividades de clase (< 80%). Neste caso o sistema de avaliación farase sobre: a) Realización de 4 traballos tutelados. (30%) b) Recensión sobre un dossiér de documentos e experiencias que se deixarán na fotocopiadora da facultade ou que estarán colgados en moodle (20%) c) Unha proba escrita sobre os contenidos da materia, cun peso na avaliación do 50% |
|