Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Arquitectura Técnica |
GRAO EN ENXEÑARÍA DE EDIFICACIÓN |
Asignaturas |
Matemáticas II |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Matemáticas II | Código | 670G01006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Adquirir os coñecementos fundamentais sobre matemáticas, estatística, física, química e acústica como soporte para o desenvolvemento das habilidades e destrezas propias da titulación. |
A8 | Deseñar, calcular e executar estruturas de edificación. |
B1 | Capacidade de análise e síntese. |
B2 | Capacidade de organización e planificación. |
B3 | Capacidade para a procura, análise, selección, utilización e xestión da información. |
B4 | Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
B5 | Capacidade para a resolución de problemas. |
B6 | Capacidade para a toma de decisións. |
B7 | Capacidade de traballo en equipo. |
B12 | Razoamento crítico. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|