Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Arquitectura Técnica |
GRAO EN ENXEÑARÍA DE EDIFICACIÓN |
Asignaturas |
Construción I |
Competencias do título |
|
|
|
Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Construción I | Código | 670G01009 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A2 | Adquirir os coñecementos fundamentais sobre os sistemas e aplicacións informáticas específicos e xerais utilizados no ámbito da edificación. |
A3 | Coñecer os materiais, tecnoloxías, equipos, sistemas e procesos construtivos propios da edificación en xeral e en particular aqueles específicos de Galicia. |
A5 | Coñecer a evolución histórica dos materiais, tecnoloxías, procedementos, métodos, sistemas e elementos construtivos. |
A6 | Coñecer e aplicar os distintos sistemas de representación así como as técnicas e procedementos de expresión gráfica aplicados á edificación e ás construcións arquitectónicas. |
B1 | Capacidade de análise e síntese. |
B3 | Capacidade para a procura, análise, selección, utilización e xestión da información. |
B4 | Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
B5 | Capacidade para a resolución de problemas. |
B7 | Capacidade de traballo en equipo. |
B12 | Razoamento crítico. |
B14 | Aprendizaxe autónomo. |
B16 | Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. |
B25 | Hábito de estudo e método de traballo. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|