Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Adquirir os coñecementos fundamentais sobre os sistemas e aplicacións informáticas específicos e xerais utilizados no ámbito da edificación. |
A2
|
|
|
Coñecer os materiais, tecnoloxías, equipos, sistemas e procesos construtivos propios da edificación en xeral e en particular aqueles específicos de Galicia. |
A3
|
|
|
Coñecer as técnicas e procesos de restauración, rehabilitación, acondicionamento, patoloxía, mantemento e conservación dos edificios en xeral e en particular aqueles específicos do patrimonio cultural constituído pola arquitectura popular e histórica galega |
A5
|
|
|
Coñecer e aplicar os distintos sistemas de representación así como as técnicas e procedementos de expresión gráfica aplicados á edificación e ás construcións arquitectónicas. |
A6
|
|
|
Deseñar, calcular e executar estruturas de edificación. |
A8
|
|
|
Deseñar, calcular e executar instalacións de edificación |
A9
|
|
|
Realizar medicións, presupostos e avaliación de custos na edificación |
A13
|
|
|
Redactar proxectos técnicos no ámbito da edificación. |
A15
|
|
|
Dirixir e xestionar o proceso de execución da obra |
A18
|
|
|
Desenvolver auditorías de proxectos e de execución de obras |
A27
|
|
|
Elaborar estudos, certificados, ditames, documentos e informes técnicos |
A29
|
|
|
Elaborar peritacións, tasacións, valoracións e estudos de viabilidade económica |
A30
|
|
|
Redactar, analizar, controlar, xestionar e desenvolver proxectos técnicos |
A31
|
|
|
Analizar a viabilidade urbanística de solares e elaborar documentos relacionados co planeamento, xestión e control urbanístico |
A33
|
|
|
Realizar asesoramentos inmobiliarios |
A34
|
|
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
B1
|
|
Capacidade de organización e planificación |
|
B3
|
|
Capacidade para a procura, análise, selección, utilización e xestión da información |
|
B4
|
|
Capacidade para a toma de decisións. |
|
B6
|
|
Capacidade de traballo en equipo |
|
B7
|
|
Capacidade para traballar nun equipo de carácter interdisciplinario |
|
B8
|
|
Recoñecemento e apreciación da diversidade e a multiculturalidade |
|
B12
|
|
Aprendizaxe autónomo. |
|
B14
|
|
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica |
|
B16
|
|
Iniciativa e espírito emprendedor |
|
B18
|
|
Capacidade de liderado, diálogo e negociación |
|
B19
|
|
Coñecemento de outras culturas e costumes. |
|
B20
|
|
Motivación pola calidade. |
|
B21
|
|
Sensibilidade cara a temas de seguridade laboral, accesibilidade, sustentabilidade e medioambiente |
|
B22
|
|
Orientación a resultados |
|
B23
|
|
Orientación ao cliente. |
|
B24
|
|
Hábito de estudo e método de traballo |
|
B25
|
|
Capacidade de razoamento, discusión e exposición de ideas propias. |
|
B26
|
|
Capacidade de comunicación a través da palabra e da imaxe. |
|
B27
|
|
Capacidade de improvisación e adaptación para enfrontarse a novas situacións. |
|
B28
|
|
Actitude vital positiva fronte ás innovacións sociais e tecnolóxicas |
|
B29
|
|
Sensibilidade cara a temas relacionados coa protección, conservación e posta en valor do patrimonio cultural e arquitectónico |
|
B30
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
|
C1
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
|
|
C7
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|