Guia docenteCurso Escuela Universitaria de Arquitectura Técnica |
GRAO EN ENXEÑARÍA DE EDIFICACIÓN |
Asignaturas |
Patología y Rehabilitación |
Resultados de aprendizaje |
|
|
Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Patología y Rehabilitación | Código | 670G01029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Tercero | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaje) | Competencias de la titulación | ||
Coñecer as técnicas e procesos de restauración, rehabilitación, acondicionamento, patoloxía, mantemento e conservación dos edificios en xeral e en particular aqueles específicos do patrimonio cultural constituído pola arquitectura popular e histórica galega. | A4 A5 A18 A19 A20 A24 A29 |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 B15 B16 B17 B20 B21 B22 B23 B24 B26 B27 B28 B29 B30 |
C6 C7 C8 |
Coñecer a evolución histórica dos materiais, tecnoloxías, procedementos, métodos, sistemas e elementos construtivos. | A5 |
||
Aplicar as técnicas de xestión da calidade, xestión medioambiental e construción sustentable. | A19 A24 |
||
Capacidade de análise e síntese | A19 |
||
Capacidade de organización e planificación. | A24 |
||
Capacidade para a procura, análise, selección, utilización e xestión da información. | C6 |
||
Capacidade para a resolución de problemas. | A4 |
B7 |
|
Capacidade para a toma de decisións. | A4 |
B24 |
C6 |
Capacidade de traballo en equipo. | A31 |
B19 |
C6 |
Razoamento crítico. | B5 B7 B16 |
||
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. | B5 B16 |
||
Motivación pola calidade. | B21 |
||
Hábito de estudo e método de traballo. | A24 |
B2 |
C5 |
Capacidade de comunicación a través da palabra e da imaxe. | B1 |
C3 |
|
Sensibilidade cara a temas relacionados coa protección, conservación e posta en valor do patrimonio cultural e arquitectónico. | B11 B20 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | B30 |
C5 |
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | B16 B30 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C6 C7 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | A4 |
|