Guía DocenteCurso Escola Universitaria Politécnica |
ENXEÑEIRO TÉCNICO INDUSTRIAL-ESPECIALIDADE EN ELECTRÓNICA INDUSTRIAL |
Competencias da titulación |
Tipo A | Código | Competencias da titulación Específicas | |
A1 | Aplicar o coñecemento de matemáticas, ciencia e enxeñaría. | ||
A2 | Deseñar e realizar experimentos así como analizar e interpretar resultados. | ||
A3 | Deseñar, proxectar e construír calquera obra, sistema, compoñente ou proceso que deba cumprir certas necesidades e/ou requirimentos, coñecendo e aplicando a lexislación e normativa vixente. | ||
A4 | Dominar as técnicas tradicionais e modernas necesarias para poder realizar adecuadamente planos, gráficos e esquemas, con obxecto de plasmar graficamente ideas e solucións; así como interpretar a realización de calquera traballo de enxeñaría. | ||
A5 | Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. | ||
A6 | Identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría. | ||
A7 | Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. | ||
A8 | Formación ampla que posibilite a comprensión do impacto das solucións de enxeñaría nos contextos económico, medioambiental, social e global. | ||
A9 | Necesidade dun aprendizaxe permanente e continuo. (Life-long learning). | ||
A10 | Capacidade de usar as técnicas, habilidades e ferramentas modernas para a práctica da enxeñaría. | ||
A11 | Capacidade para efectuar decisións técnicas tendo en conta as súas repercusións ou costes económicos de contratación, de organización ou xestión de proxectos. | ||
A12 | Capacidade para o deseño, redacción, firma e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases, partindo das Atribucións e Competencias profesionais que a Lei especifique e da Lexislación vixente aplicable. |
Tipo B | Código | Competencias da titulación Transversais | |
B1 | Aprender a aprender. | ||
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. | ||
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. | ||
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. | ||
B5 | Traballar de forma colaborativa. | ||
B6 | Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | ||
B7 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. | ||
B8 | Capacidade de liderado. | ||
B9 | Traballar nun entorno internacional con respecto das diferenzas culturais, lingüísticas, sociais e económicas. | ||
B10 | Capacidade de análise e síntese. | ||
B11 | Capacidade de Organización e Planificación. | ||
B12 | Coñecemento de polo menos unha lingua estranxeira. | ||
B13 | Coñecemento de informática. | ||
B14 | Coñecementos de Xestión de información. | ||
B15 | Capacidade para a toma de decisións. | ||
B16 | Capacidade de trasladar os coñecementos á práctica. | ||
B17 | Dispoñer de habilidades para a investigación. |
Tipo C | Código | Competencias da titulación Nucleares |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. | |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|